Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Makky123 skrev:

Tenker du at den blir undermotorisert eller at det er bensin firer?

 

Primært firer i en 6-Serie :) Synes 6 serien fortjener litt mer, men på en annen side så koster det jo mer også.
258HK burde vel være mer en greit, og den du linket til har veldig bra utstyrsliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Makky123 skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=202876955

Denne har
vært postet tidligere.
Noen som har en formening om prisen er realistisk i dagens marked?

Går å funderer på om en litt mer praktisk bil er på tide med ei lita jente som kommer snart.
F80 har ikke all verdens med baggasjeplass 😛

 

Den har jo vært for salg veldig lenge. Om jeg ikke husker feil startet de med en pris på 700 000,- eller muligens var det litt over.

Selv synes jeg den blir dyr med tanke på at den ikke har xdrive eller 6-sylindret motor og det virker som markedet tenker det samme. Er jo en del 5- og 7-serier i samme leie med tanke på km og årsmodell der du får både xdrive og 6-sylindra motor til ca samme pris. Men selv ville jeg heller hatt 6-serie om jeg kunne valgt. Føler det er litt det beste både fra 5 og 7-serie og jeg digger utseende. 

Denne 630d lå forresten ute i fjor, men tror ikke den ble solgt. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=153157178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Xdrive er ikke et minus for min del, men kan kanskje bli det når man eventuelt skal selge den videre 🤔

Hvor mye man får presset prisen ytterligere vil jo være avhengig av hvor ivrig de er for å få solgt den. 

 

Endret av Makky123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

De skal jo ha det samme for den 630en som man skal ha for en G31 530d xDrive. Får jo nesten G31 540i for de pengene der...jeg skjønner at den har stått lenge 😅

Hmm, sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når bilen ser ut som den hører hjemme på ett rånertreff så er det minuspoeng for det meste 😅 Iallfall i min bok...

Men for all del, smaken er jo som baken den. Før eller siden ender bilen opp hos en Originalpolizei som får en fin og tilfredstillende kosejobb med å "style" bilen tilbake til OEM 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

OZ Mito er jo tøffe felger 🤔

Heller det enn dårlige kinafelger :D

Enig men mente kun at bilen ikke kledde de særlig og spesielt ikke med sort senter imo.

Csl deler synes jeg er innafor så lenge det ikke er noe kinakopi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne.. ikke finn, men Mobile. Men denne var så fin så den må jeg dele med dere! :)

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=320712316&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=26&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=DESCENDING&searchId=37465bd5-355e-ceab-513d-1d833d351687

 

Har jo pdd en meget bra F10 LCI med alt tenkelig utstyr som jeg ville ha. Men den koster jo tre ganger så mye som denne jeg linker til... Hadde virkelig kost meg med å dille med den 550i-en, hadde gjort masse retrofits. Kunne blitt meget flott med M sport utvendig og et sett med M style 167 🤑😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Snagg30 skrev:

Men er det innafor å kjøre CSL stash på en vanlig M3?

Csl stasj slik som innsug, felger, smg-software, kammer osv er 150% innafor

@magneten har en fin tråd på hvordan man koster på en e46 m3 med alle de rette delene

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...