Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

min mor og far har tenkt til kvitte seg med sin land cruiser 16' 150 gx(varebil) og Mercedes c-klasse for å kjøpe en bil som gjør begge deler istedenfor å ha 2 

har mulig påvirket de litt med mitt kjøp av x5 og de har nå troen på denne her : https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=220774741

noen som har kritikk å komme med ? erfaringer med forhandler ? 

 

første minuset jeg ser er at den står på landsail dekk, men bilen vil uansett få 19"hjul med 4 like dekk på et senere tidspunkt.

i mine øyner er dette den mest ultimate x5'en på markedet om man vil unngå å kjøpe N motor og ha kasko pluss, men jeg ser også at prisen er muligens litt høy.

har snakket med forhandler og de har tilbydd en meget pen pris for LC'en om vi tar den i innbytte. 

 

edit: ser også at den har en meget bra garanti, gjenstår da å se om det er autoconcept svindel eller noe skikkelig

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autoconcept er vel både og. Les det som står med liten tekst for å avklare egne forventninger. Hvis det står "garanti på girkasse" er det muligens greit å vite at det kanskje menes at du får en brukt kasse med ca. samme km-stand og at du betaler 20-50% av regningen, ikke at du får en fabrikk-ny kasse montert kostnadsfritt. De fleste som klager på slike garantier har som regel antatt at de får noe tilsvarende som man har på nybil, det har man som regel ikke når man betaler 5000kr for ett år elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

 

 

i mine øyner er dette den mest ultimate x5'en på markedet om man vil unngå å kjøpe N motor og ha kasko pluss, men jeg ser også at prisen er muligens litt høy.

 

Litt usikker på om du mener at de ønsker å ha kasko pluss eller om de ønsker å unngå dette, men om man ønsker å ha det kan vel være greit å se etter biler med under 150 000km på tellerern sånn at IF også blir aktuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, laffe skrev:

Litt usikker på om du mener at de ønsker å ha kasko pluss eller om de ønsker å unngå dette, men om man ønsker å ha det kan vel være greit å se etter biler med under 150 000km på tellerern sånn at IF også blir aktuell.

har vært i kontakt med selger igjen, den selges med autoconcept.. og siden den står på kinadekk med ulik bredde fremme og bak vil ikke de dekke et evt fordelingskasse havari siden de kommer til å henvende seg til bmw angående deres krav, det slo selger seg vrang på å sa det bare var tullball. etter det fikk jegt en dårlig følelse av det hele pga selgers holdning.

den hadde også 9 år gamle piggfrie vinterdekk som han mente var veldig gode greier

bilen er nå glemt og ser nå på denne: 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=195208588&showContactInfo=true

 

var ikke e70 facelift med 211hk m57 bil ? sjekker jeg vin kommer det opp n57 med 0 effekt.

sett vekk i fra N motoren så har den jo alt med untak av adaptive drive og webasto.

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Orjan skrev:

Pen E90 M3 til salgs - igjen.

Annonse fra mai; BMW M3 | FINN.no

Annonse i dag; BMW M3 | FINN.no

Flott M3, men på ingen måte en annonse som innbyr til troverdighet. Selgers navn som "Finn-bruker", "Bank som roter med heftelser", prøvekjøring fra passasjersetet og elendige bilder, gjør i alle fall at jeg glatt hadde hoppet over denne bilen. Bør være gode muligheter for å skamby om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Saltkjelen Enig; noe skurrer når noen som "har brukt lang tid og sett mange biler for å finne en som er så fin som denne" skal selge 13 dager etter omregistrering... 

 

Edit: ser han skylder på samlivsbrudd.. 

Endret av Orjan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ha blitt med i bilen for å se at det ikke blir rett opp i turtallssperra på kald motor når man er ute av sikt for selger, men folk som ikke lar andre kjøre før kjøp blir for snodig. Man må få folk til å få lyst på bilen din, ikke at de må komme med lua i hånda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...