Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

De GT-R prisene kan man skylde Usa for. De ene og alene har drevet prisene på dem og Supra mk4 til himmelen de siste årene. I 2022 er disse 20 år gamle og kan lovlig importeres inn til statene uten problemer. Ser flere som kjøpte biler i Japan for flere år siden i påvente av å kunne importere dem inn. Om dette er for å tjene penger på rent kjøp og salg er uvisst. Etterspørselen for GT-R og Supra er ekstrem grunnet to bilfilmer. Forstå det den som kan.

Helt enig med deg ang 911. Hadde mye heller brukt 2 mill på noe sånt, eller en hel haug av eldre Bmw’er!

Ja du har nok rett i dette. Ikke bare på disse bilene, men jeg ser enkelte på Finn.no som skal ha 700 000,- og gjerne mer for f eks 67 Mustang Shelby fastback. Helt riktig pris i forhold til det amerikanske markedet, men det er da ingen her i Norge som kjøper slikt til den prisen. Bare fordi noe selges for en pris i USA så betyr ikke det automatisk at den kan selges for dette i Norge også. 

Skulle hatt enormt mye penger før jeg brukte 2 mill på en enkelt bil. Som du sier, vil heller bruke dem på en haug med gamle BMWer fra 80 og 90 tallet 😅 Kollegaene mine sier jeg ville blitt en skrotnisse om jeg vant i Lotto, der de drømmer om Ford GT og Lamborghini så drømmer jeg om E32 750i, 850i (Hæ, drømmer du om en gammal Volvo som han ene sa...de har ikke greie på BMW), diverse E34, E39 M5 osv...blir ikke skrotnisse av slikt 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Fredrik 90 said:

2 mill for det greiene der, også med rattet på feil side til og med 😂 Jeg vet at dette er spesielle biler, men ikke så spesiell. Får jo en ganske lagelig nyere Porsche 911 Turbo S til den prisen der

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=217413480

Jeg hadde liksom ikke vært i tvil jeg da....

 

Det er nok den store hypen på sosiale medier som har drevet opp prisene til disse bilene. Er mye man kan få for 2 mil... helt enig med at det er en spesiell bil, dette er langt ifra en 2 mil "spesiell" bil. Kan jo få en strøken Ferrari 458 for det der og disse går jo allerede sakte opp i verdi nå som alt fra Ferrari er turbodrevet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Snagg30 said:

Hvilke hadde det blitt @papertiger, dravit eller den her? Du var jo en på driver for begge to i fjor :D 

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=222028438

Ganske vanskelig! Hipp som happ egentlig, kommer an på resten av utstyret. De er like fine på hver sin måte 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

eehh..var ikke det sykt billig? Er jo xDrive også..

Ser på E60/61-siden på FB at prisene starter rundt 25K og ender på 140K for en grei 535d.  For meg som skal selge snart så er denne til 65K ca. halv pris av hva den burde ligge på ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2021 den 15.32, Fredrik 90 skrev:

eehh..var ikke det sykt billig? Er jo xDrive også..

Jeg husker jeg kikket på denne når den lå ute for en stund side (1-2år) og synes det var mye bil for lite penger, men synes e60 / e61 skal ha automat. Men vil si den er godt priset selv med noen feil. Her annonse fra da jeg kikket på den

https://www.finn.no/156718340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som jakten på familiebil nærmer seg en slutt, jeg har også fått samboer med over fra en passat til denne:  F11 530xd LCI 

Noen formeninger om bilen ? hva burde jeg sjekke/se etter. 

Har reservert den ut dagen, og skal etter planen ta den med hjem i kveld. Det blir behagelig å komme tilbake til BMW etter salget av f80 for et par år siden ! 🙂  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...