Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Daniel. skrev:

E92 M3 i Monte Carlo blå var ikke feil 🤩 Hadde vært enda bedre om det var en E90, og interiøret var brunt. 😏

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=225866059

Denna var rå! Bare å hive ut drivlinja til fordel for 50d og 8hp70🤠

interiør med farge få man alltids tak i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Ville det ikke da heller vært lettere å bare kjøpe en E92 335d? Med litt frisering av den så går den jo bedre enn M3en 😅

Vell, du har et poeng

 

skal man uansett ha 50d i e92 vil det jo bli mye jobb. M57tu2 286hk har sitt potensiale, men 50d er jo overlengent og du har samtidig 8hp kasse som vi ser på de nyeste M bilene.

På m3 har goood plass til hjul, bedre understell for bane og en drivlinje du får mye igjen for ved salg

vi kommer til å få se bolton deler til 50d framover og da blir 420hk v8er veike greier iforhold, ser ut som det kan overstiges 600hk på 50d.

 

men original m3 er fortsatt rått nok til at det stopper i sjåfør når det kommer til prestasjoner😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Daniel. skrev:

286hk m57y med 8hp70 er jo et alternativ 🧐

Fortsatt dålig plass til hjul, salg av s65 å dkg betaler jo 50d, 8hp og litt til om man er heldig 😁

«Maks» effekten man får med 35d med endel påkost er jo det du får ved å fjerne dpf og chippe en 50d

 

Men kanskje jeg skulle sett etter en m3 istedenfor, s65 å dkg må jo vær bra greier ? 
 

hva er rådelager intervallet ? 
 

Pris mot kilometer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bytter jo også til rådelager som har større toleranse enn originale. Lyden i s65 er jo helt rått! 
 

legger ved Finn-annonse av det jeg mener er en så godt som perfekt e92 m3 som jeg lagra for noen år siden. Kanskje noen her inne sin nå?☺️

https://www.finn.no/210991027

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...