Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Kjennern skrev:

Lekker bil, den har vi jo egentlig kunne følge fra den var ny. Var jo en på forumet her, husker ikke navnet men han bestilte denne ny....er vel en tråd her en vei. Så var det vel en annen på forumet som kjøpte den om jeg husker riktig. Så har den vel vært til salgs noen ganger også 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Walkabout skrev:

Men helt forjævlig deilig bil da :D 

 

6 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Lekker bil, den har vi jo egentlig kunne følge fra den var ny. Var jo en på forumet her, husker ikke navnet men han bestilte denne ny....er vel en tråd her en vei. Så var det vel en annen på forumet som kjøpte den om jeg husker riktig. Så har den vel vært til salgs noen ganger også 😀

 

4 timer siden, Daniel. skrev:

Han som kjøpte 335en min som eier/eide denne. Han har og en E60 M5.

Har fulgt bilen siden den var ny og Johnja eide den, stod mellom denne og den F11 jeg har i 2015 da den var til salgs. Meget fin bil, men synes nå over 500 for en 7 år gammel 535i er å ta litt i..

Ikke akkurat fått finere mods etter johnja sin tid heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Snagg30 skrev:

Om noen skulle trenge noe, nye felger kanskje?

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=215555932

Er vel mer rep obiekt enn delebil det der, tviler på at man kan plukke deler av den. Er man god til å skru og får tak i en delemotor så har man jo ett fint prosjekt her. Men 1999 må få tilbake lyktesenkerene sine 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fredrik 90 skrev:

Er vel mer rep obiekt enn delebil det der, tviler på at man kan plukke deler av den. Er man god til å skru og får tak i en delemotor så har man jo ett fint prosjekt her. Men 1999 må få tilbake lyktesenkerene sine 😂

Ja beklager… Her var jeg ikke helt våken før jeg postet. Hadde vært artig og høre historien bak denne her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snagg30 skrev:

Ja beklager… Her var jeg ikke helt våken før jeg postet. Hadde vært artig og høre historien bak denne her! 

Nja, det står jo delebil/rep obiekt i annonsen så du tok ikke så feil 😀

Historien kan være sånn her: Ung mann i 20 årene har lyst på M5...banken sier ja til fullfinans på 10 år...den unge mannen er ikke rik, har en helt vanlig jobb....F10 M5 koster mange penger å kjøre, bruker masse bensin og forsikringen er kjempe dyr...den unge mannen liker å kjøre den som en M5 skal, hardt og gjerne på hardt på kald motor....M5 vil etter hvert ha litt servicer og velvære...men alle pengene til den unge mannen har gått til lån, forsikring, bensin, lyktesenkere og festing i helgene...M5 sier PANG!!! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...