Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, scoot skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=125464585&fks=125464585

"Rå bil som vekker oppsikt" :-k Skal ikke mer enn BMW-emblemet til for å vekke oppsikt hos Opel-forhandleren tydeligvis. 

Kjedelig med det 9 tallet på skiltet da....🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daniel. skrev:

Jepp, skulle gjerne hatt slikt interiør i min bil :rolleyes:

Men var ikke den priset litt lavt?

Mjo.. Sendte melding om innbytte på F31 faktisk men fikk beskjed om at slik som min blir solgt for 220 på finn. Gidde info om bilen min så vet ikke helt hva han ser på men ble bare irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, danskiii skrev:

Mjo.. Sendte melding om innbytte på F31 faktisk men fikk beskjed om at slik som min blir solgt for 220 på finn. Gidde info om bilen min så vet ikke helt hva han ser på men ble bare irritert.

Ikke godt å si :P

Men E9x LCI 325d virker no fortsatt å gå for litt over 200k, så vet ikke hvorfor en forhandler da priser den lavere.

Og din bør da fortsatt være verdt mer enn 220k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, awt skrev:

Kan ikke fordra det «2x»-greiene. Finnes ikke en eneste BMW-annonse på Facebook uten et eller annet antall X-er. 🙄

Eller "M-sport innvendig og utvendig" når bilen ikke har en ting som er M-sport 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shattered skrev:

Eller "M-sport innvendig og utvendig" når bilen ikke har en ting som er M-sport 😛

Konfronterte en kar som solgte en bil med dette på teksten en gang, hadde ikke annet enn et pålimt msport emblem, alt var standard.. Skulle tro jeg hadde trua noen på livet så kvass respons jeg fikk 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, danskiii skrev:

Konfronterte en kar som solgte en bil med dette på teksten en gang, hadde ikke annet enn et pålimt msport emblem, alt var standard.. Skulle tro jeg hadde trua noen på livet så kvass respons jeg fikk 😅

Selgere på Facebook er det verste :P kjøper aldri bil på Facebook ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...