Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

På 13.10.2018 den 12.54, Fidelio skrev:

Alpina

Noen som har noen formening om prisen som er satt på denne? 

 

Jeg tror det der er en grei pris for den bilen. M-biler er mer populære enn Alpina’er sånn at M med tilsvarende utstyr og tilstand generelt ligger litt over Alpina i pris. 

Denne bilen ser jo meget bra ut - den er en Japan-import og noen vil sikkert rynke på nesen av det, men teknisk tilstand bør prioriteres over lands-versjon. Bilen bør være verdt en nærmere titt 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

alt var perfekt bortsett fra felga, noe av det styggeste du kan sette på en bil mener nå jeg.

Kunne tenkt meg den om den var gått mindre og var bakhjulsdrift :)

Og nei, felgene er ikke helt min smak heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AlexZandero skrev:

Hei, prøver å selge bilen min, en 540ia 96 mod gått 280k, har mods som KW3, ESS kit, supersprint eksos og bilen har noen feil her og der.. Men 540i er jo mer sjeldent nå å treffe på enn M5 hvis man gjør kjapt søk på finn..

Hva burde en bil som dette gå for?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=130814562

Vanskelig å si. Min M5 burde egentlig gått for 280-290 mtp alt som ble gjort en måned før jeg solgte den. Påkost ca 60k, ga ikke noe utslag overhodet, men plutselig la en dust ut en org bil lavere priset enn min, så da var ikke det realistisk lenger.

Den går for det markedet er villig til å betale for den. Høsten er verst tid å selge på, på høsten gjør mange kjøpere gode kjøp mens selgere ofte sitter igjen med mindre kontra om de hadde fått solgt på våren eller om sommeren. På høsten legger mange ut biler i håp om å selge istedenfor å vinterlagre, derav lavere pris som igjen går utover de som gjerne skulle hatt mest mulig for bilen da ny bil enten er påvei eller allerede kjøpt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gir egentlig ganske mye mening. Nå har ikke jeg solgt bil på sikkert mer enn 7 år, men de gangene jeg gjorde var det alltid på sommertid og de gikk som regel fort. En annen ting er at jeg pleide å sammenligne min egen bil med hva som ligger ute på markedet. Akkurat nå er det en 540i e34 til 90 tusen, gått 250k. En annen er 540i e39 til 69 tusen, gått 249k.

Så slik jeg tenker er at, da legger jeg meg litt sånn over midt i mellom av de to siden jeg føler bilen min har litt mer å by på.

Ligger over

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=103925303

Ligger under

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=131348078

Den siste der er jeg litt skeptisk på, den lå ute 2-3 dager og så var den plutselig solgt. Er sikkert legit, er jo ekte firma, men virka bare litt rart med "Arkivbilde, bilen er på vei inn og bilder kommer" og så plutselig solgt etter bare noen dager.. Kanskje noen der ute prøver å sverte meg:P Men det var visst ikke så lett å selge bilen min som jeg skulle tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...