Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

«Prisen er vurdert av fagpersoner..». Ja, det er ikke lett å prise en Alpina. I Nederland står en - etter min mening - mye «ryddigere» B11, annonsert til €29500 - https://www.legrandcarcollection.com/alpina-b11-35-e32 - dvs si inn til Norge for omtrent samme som den hvite, så mulig at 350-400 er riktig.. Men at prisen stiger fra 105 til 379 på 4 år er jo imponerende. Med samme prisøkning på min, så... noen som vil kjøpe en B3? Kan bytte jevnt med M2 Competition 😁

Endret av Orjan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Otis skrev:

Det er jo ingen som er småfrekk ved å sette en pris som du ikke er villig til å betale.

Du syns kanskje ikke det er småfrekkt, men jeg har heldigvis all rett til å si hva jeg vil om saken 🤗👍

2 timer siden, Daniel. skrev:

Prisen på E91 var ikke så gale? 🤔

Prisen var ikke det jeg reagerte på. Førhandleren hadde lagt den ut som 330i. Det er småfrekkt spør du meg.. Ser at de har endret annonsen nå, så da er alt i skjønneste orden 👍

Endret av Kolstad Jr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipser om denne før den havner på finn.no..😊 Kjenner eier godt, meget velholdt og pen bil tross høy km (ca. 300k).

Original 540i. Manuell 6t, M5 styresnekke og M5 diff med sperre. 

Kontaktinfo oppgis ved interesse 👍

received_721345138378851.thumb.jpeg.414234c64f8e9f8e8788f0de23c6607e.jpeg

received_810227426102829.thumb.jpeg.a775ebc86925f2ab9eb4532f947bb58e.jpeg

received_1167545046770921.thumb.jpeg.53a63c1f16343e62e49ae587e34e172c.jpeg

(Hvis innlegget ikke oppfyller krav for tråd, bare fjern)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Daniel. skrev:

Den hørtes perfekt ut 😁

Den er veldig pen! 😁

Hellakkert for ca. 3 år siden, men panser, front og bakfanger er nylig opplakkert igjen grunnet steinsprang og slitasje.

Vanos og reg.kjede ble også byttet/overhalt for ca. 3 år siden.

Bilen har lyse sportsseter i skinn og lyse innlegg i dører, men alt annet er sort ellers i interiør. Sort taktrekk osv..

Endret av Kolstad Jr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kolstad Jr. skrev:

Den er veldig pen! 😁

Hellakkert for ca. 3 år siden, men panser, front og bakfanger er nylig opplakkert igjen grunnet steinsprang og slitasje.

Vanos og reg.kjede ble også byttet/overhalt for ca. 3 år siden.

Bilen har lyse sportsseter i skinn og lyse innlegg i dører, men alt annet er sort ellers i interiør. Sort taktrekk osv..

Helt lik innvendig som touringen min fra fabrikk 😍 meget riktig bil, til og med webasto 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, StigJ skrev:

Denne var faktisk skitkul! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=162888935

Som regel så gjør ikke E30 så veldig mye for meg. Jeg liker bedre E21 da, men denne gikk rett hjem hos meg utseendemessig.  

Jeg og falt for den der, 3 serie har liksom aldri vært meg men akkurat den der var slettes ikke gæærn. Synd den har så kjipe seter. Men laksetrapp er bare helt riktig.

Men har den BBS pakke og BBS kopi felger? Synes det høres merkelig ut.

Endret av Rune-K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...