Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

7 minutes ago, tennbrikket said:

185k km er da veldig lite. Er jo ish 10k km i året. Jeg syns ikke prisen er så veldig avskrekkende. Dog litt kjedelig utstyr innnvendig, men er utrolig lite 325i i den standen denne blir framstilt som. Blir ikke overrasket hvis denne blir solgt til "ish" den prisen den ligger ute for

Så gøy! Ser jo ut til å være en veldig strøken bil i tillegg. Sånn sett burde jeg ha klart å ha regna med ut den gjennomsnitt km standen, så ser absolutt poenget ditt. 
 

Ingen tvil om at E46 er en vakker bil..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tennbrikket skrev:

185k km er da veldig lite. Er jo ish 10k km i året. Jeg syns ikke prisen er så veldig avskrekkende. Dog litt kjedelig utstyr innnvendig, men er utrolig lite 325i i den standen denne blir framstilt som. Blir ikke overrasket hvis denne blir solgt til "ish" den prisen den ligger ute for

Hadde den vært original og ikke kebab sjikanert, så kanskje prisen ville vært ok. Men smaken på ene som har «utbedret» denne er langt unna min, fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Hadde den vært original og ikke kebab sjikanert, så kanskje prisen ville vært ok. Men smaken på ene som har «utbedret» denne er langt unna min, fysj!

Så ikke 4 utblås før nå..mulig lagt til i annonsen etter jeg kommenterte. Meget stygt, det skal jeg være enig i. Må nok kanskje litt ned i pris nå, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Daniel. skrev:

Rødt skinn i F11 tror jeg ikke jeg har sett før 🤔 Ikke det verste jeg har sett, men syns ikke det passet med Carbonsvart.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=298376048

Har kjørt F10 M5 med rødt skinn. Meget pent, selv om bildene kanskje lyver litt 🤷

IMG_20190310_135358.thumb.jpg.22889c20d5d5ea278c74cf3c2fa6b451.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Kolstad Jr. skrev:

Har kjørt F10 M5 med rødt skinn. Meget pent, selv om bildene kanskje lyver litt 🤷

Ja på M5 så er det litt større sjanse for å se rødt skinn :P Tøft det.

13 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

rødt skinn er 100% innafor, spesielt på svart bil:D

har grublet på rødt skinn i min egen bil.

Jau. Hadde den F11en vært bakhjulstrekk og Schwarz II eller Black Sapphire i stedenfor Carbonschwarz så hadde den vært mye bedre :D

Kunne gjerne hatt rødt i 335en og, men å finne noe sånt er vel ca. like vanskelig som til F11 😅 Som oftest E92/93 som fikk sånt, og noen E90.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Har nok sett begge de to ;) Begge er manuelle, og begge mangler åpning til de andre høyttalerene på bakdørene :P Det brune er og slitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daniel. skrev:

Har nok sett begge de to ;) Begge er manuelle, og begge mangler åpning til de andre høyttalerene på bakdørene :P Det brune er og slitt.

åpning til høytaler er nok vanskelig å komme unna ja, men skinnet kan vell flyttest over på elektrisk stol ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...