Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Dette var annonsen sin det... Utrolig gjennomført og detaljert 

'BMW X5 | FINN.no

Selger er jo tross alt «smartjobb3».

Både bildene og teksten gjør meg nysgjerrig, denne skal jeg se nærmere på, not!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt to E38, en 740i (1995) og min nåværende bil 750iL (1999). Har vært særdeles godt fornøyd med begge to. En drøm å kjøre og etter mange sin mening noe av det aller beste BMW noen gang har laget.

Jeg tenker at prisen er grei dersom bilen er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Solberg93 skrev:

Imponerende at det der er godkjent, det hadde jeg ikke trodd. Men det om hadde vært grisefett hadde jo vært å fått vekk gatebil stylingen og heller bygd en skikkelig sleeper. Gjort den så fabrikk original som mulig, måtte nok hatt litt bøse dekk for kreftene da. Men ellers helt stock, det hadde vært rått.

Var en tysker som satte inn en N57S maskin fra en M550d i en helt fabrikkoriginal E34 525 TDS Touring. De fikk akkurat 18" M paralell felger over bremsene. Ellers så den ut som en E34 fra 1993, han trolla en del biler på autobahn med den. Har prøvd i ett kvarter å finne den igjen på det store Internett uten suksess..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du se på denne, nyere BMW, men imponerende ytelse.

I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:

BMW 1er M Coupé CSL 5.0 V10 SMG Kompressor
First Registration: 01/2011
Mileage: 15.000 km
Fuel Type: Petrol

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=304395116&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2021 den 10.48, mr.Wreckless skrev:

Det kan godt være du har rett, og jeg skjønner poenget ditt, men pedanten i meg vil fortsatt ha det sagt at det er forskjell på kjøpelyst og kjøpeevne. Min kommentar/post var helt klart av en personlig art, dog påstår jeg fortsatt at de kunne gidde å koste på seg litt mer info om bilen, de gadd tross alt å gjøre det på denne:  https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=194775671

 

Du har selvfølgelig helt rett i det du sier uansett. Jeg skrev vel kanskje litt for fort min mening uten å tenke så mye over det. Forventer jo informerende tekst av private så det burde jo vært mer forventet av forhandlere også, særlig med tanke på summene det er snakk om når det gjelder hva enn som blir solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, knbaard skrev:

Har selv hatt to E38, en 740i (1995) og min nåværende bil 750iL (1999). Har vært særdeles godt fornøyd med begge to. En drøm å kjøre og etter mange sin mening noe av det aller beste BMW noen gang har laget.

Jeg tenker at prisen er grei dersom bilen er bra.

Min mor har en rustfri 728 med rett over 200k på og den tenker vi å selge for 40-50 lapper, men ble usikker når denne dukket opp. Hun hadde også en 735 som ble solgt før snøen kom å den fikk vi rett over 50 for men var litt rust på bakluke å 2 dører. Ikke lettsolgte biler har jeg merket. 
 

jeg kjøpte også en rusten 728 til min søster tidligere som er teknisk å mekanisk strøken men sliten ellers. Nydelig å kjøre. Nesten bedre en min F11 🙃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, liffi skrev:

Min mor har en rustfri 728 med rett over 200k på og den tenker vi å selge for 40-50 lapper, men ble usikker når denne dukket opp. Hun hadde også en 735 som ble solgt før snøen kom å den fikk vi rett over 50 for men var litt rust på bakluke å 2 dører. Ikke lettsolgte biler har jeg merket. 
 

jeg kjøpte også en rusten 728 til min søster tidligere som er teknisk å mekanisk strøken men sliten ellers. Nydelig å kjøre. Nesten bedre en min F11 🙃 

Den 728en som det var link til lengre opp her var vel nesten kr.100.000,- for dyr ?

Jeg prøvde å selge min 99  modell med 182000 km og i god stand i sommer for ca.kr.60000, men fikk bud på 30-40000, så solgte ikke. 

En fin facelift E38 med større motor kan nok være verd en del mer. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...