Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

On 3/22/2013 at 9:40 PM, Kjexx said:

Hiv ut hva som helst av kupp, spesielle biler, sjeldene biler osv. Føl dere fri til å diskutere annonsene. :)


Eneste som ikke er lov i denne annonsen er fremming av egne annonser.

Men å rakke ned på andres annonser er lov eller? Jeg håper ikke det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at de fleste som skriver noe direkte stygt om andres annonser ikke får så god mottagelse/respons her. Samtidig er det slik at det man legger ut på finn gjør man i all offentlighet. Enten man er en profesjonell part eller så har man valgt å ikke levere bilen til en forhandler for å selge selv. Dermed bør man kunne stå inne for "kvaliteten" som man legger ut. De fleste som kjøper bil ønsker å kjøpe fra oppegående personer som har passet godt på sin bil og som gir korrekte opplysninger. Jeg mener at det derfor er innenfor å anmerke når selger er ute på tur mtp. prisantydning, har søppel i bilen, dårlige bilder eller screenshot fra gammel annonse eller rett og slett noen som holder tilbake opplysninger. Enkelte vurderer å se på biler som er flere timer unna og det har faktisk skjedd flere ganger at noen har sett på samme bil og gitt tilbakemelding om at den ikke er i helt samme stand som det framstår, slik at andre har sluppet bomtur. Det kan sikkert svi for noen å finne sine ting i tråden her og lese kommentarer, men når man f.eks. selger "gullfelger" med splitter nye budsjettdekk til 65 000 kr så bør du tåle å høre at du er litt teit. Dessuten er det mange kule biler som postes også, som man ellers hadde gått glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Meget spesiell bil som ble tatt inn av en på forumet her, da hadde bilen ganske lav kilometer, eieren etter der brukte bilen året rundt og det satte sine spor dessverre på et slik samleobjekt..

her er annonsen fra forrige eier:

Individual 540ia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2021 den 1.18, Werther skrev:

Er det bare jeg som har tittet på denne et par ganger? 

Gamle E39en til Gabz? Ser ut som et fint bruks-eksemplar hvis man er glad i E39. 

BMW 5-serie | FINN.no

 

 

963_106481937.jpg

Som @Gabz er inne på så er det min ja :)

De som har fulgt med her vet jo hvor mye som er gjort med den. De som kikker på finn vet ikke alltid det, så har prøvd å lage en fyldig annonse. 

Liker bilen og det er den jeg bruker mest i deg daglige :) men har flyttet til leilighet nå med 2 bilplasser som maks. Da må noe bort. Velger å beholde e61 men valget er ikke lett 😅

E39 prisene er jo på bunn om dagen men får jeg ikke solgt så setter jeg bilen bort på lagring en plass. Vil ikke gi den bort etter alt som er gjort. 

Det er 2 som har tatt kontakt, begge har sagt at 25k er det de maks vil gi for en 520d, samme hvor fin den er. En annen ting er at det mangler msport fangere. Virker som dette er en dealbraker for de fleste. Så det må vurderes om m-fangere må legges i for at denne skal selge. Jeg kontrer med at det er da bare å hive på fsngere selv om man vil. Men det virker som at folk ikke orker å skru. Det som derfor er litt artig er at de heller velger en e39 til 15k som det må skrus og repareres på 😅 legg på 30k og få min heller liksom. Ikke alt man skal forstå seg på. 

Er en del interesse ja

 

Screenshot_20210408_193048_no.finn.android.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...