Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Det er en absolutt kul bil, men den faller litt mellom to stoler. Hvis du skal ha en E36 M3 så kan du kjøpe en 3.2L billigere. Hvis du skal ha en skikkelig samlerbil så har denne gått en smule langt. Dermed må du være i markedet for akkurat E36 M3 GT for å i det hele tatt vurdere denne. For de fleste i Norge så kan man kjøpe en del andre artige eldre biler for prisen. Jeg sier ikke at prisen er feil, men markedet i Norge er nok ikke tilstedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Daniel. skrev:

Ser det fine brune interiøret har blitt byttet ut med svart i @awt sin gamle E61 😕

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=214586844

What? Fyren må jo være komplett idiot...ta bort det ene som gjør bilen virkelig unik! Imola E61 med brunt skinn var jo en unik kombinasjon. Noen ganger er det ikke bra at smaken er som baken og alt det bullshitet der 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

What? Fyren må jo være komplett idiot...ta bort det ene som gjør bilen virkelig unik! Imola E61 med brunt skinn var jo en unik kombinasjon. Noen ganger er det ikke bra at smaken er som baken og alt det bullshitet der 😅

Han lå det ut til salgs på E60/61 Norge gruppen som "beige skinn" for et par uker siden husker jeg nå. 

Syns det var et dumt valg, men blir vel kanskje mer lettsolgt med svart skinn 🤷🏻‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart skinn selger best i målgruppen for e61 kjøperne, som nå er rånerne. Det smakfulle lysebrune interiøret er for modnere kjøpere og passer således bra om man skal selge en bil som 6 serie gc. 

Bra taktikk av selgeren, men dumt at bilen er "ødelagt" ja. Var selv å prøvde denne forrige gang den var for salg. Flott bil men som begynte å merke slitasjen den gangen jeg prøvde den. Det var av eieren etter awt. Hvordan den er nå vet jeg ikke. Imola rød ja, kan ikke flere bmwer være det? 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det hadde jeg virkelig ikke trodd noen kom til å gjøre.

Jeg kunne forstått listene som jeg aldri helt likte selv, men setene syntes jeg passet veldig bra.

Menmen, det er fire år siden jeg solgte den, så har vel ikke så mye jeg skulle sagt. 😛

Er forøvrig overrasket over at M6-felgene er på fortsatt. Hadde trodd de var byttet ut med kvalitetsfelger fra GS for lenge siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, awt skrev:

Wow, det hadde jeg virkelig ikke trodd noen kom til å gjøre.

Jeg kunne forstått listene som jeg aldri helt likte selv, men setene syntes jeg passet veldig bra.

Menmen, det er fire år siden jeg solgte den, så har vel ikke så mye jeg skulle sagt. 😛

Er forøvrig overrasket over at M6-felgene er på fortsatt. Hadde trodd de var byttet ut med kvalitetsfelger fra GS for lenge siden. :)

Ligger det tråd på den bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, liffi skrev:

Håper noen her snappa opp denne for jeg rakk det ikke... 

E23 745

Funderte litt på denne, står kun 3 timer unna her. ( Det er lite når man skal handle gammel Bmw her omkring 😂

Men fant ut jeg vil ta ett prosjekt om gangen.. ringte du og fikk info om feil og mangler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

........

Men fant ut jeg vil ta ett prosjekt om gangen.. ringte du og fikk info om feil og mangler?

Ja ringte men fikk bare beskjed at den var solgt og mange hadde ringt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, zkogeng_ skrev:

Ligger det tråd på den bilen?

https://bimmers.no/forums/topic/814335-min-gamle-og-ikke-bildeløse-garasjetråd-e61-solgt/

2 timer siden, Reef89 skrev:

..og ikke bare det med felger og seter, han/hun har også kodet vekk markeringslysene og heller aktivert US lys. Klarer ikke å forstå folk som skal ha det ekstra på en bil som har det originalt.

At folk frivillig kjører rundt med lysende sideblinklys er noe jeg aldri, aldri, aldri, aldri kommer til å forstå. 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, E.C. skrev:

https://www.finn.no/212491739

Vi lo litt av han her som ikke gadd å putte inn noe effort i annonsen, men nå har vedkommende betalt plassering på finn uten å gjøre noe mer. Jeg skjønner ingenting, ønsker han å selge eller ikke?

Han kunne ta bytte i litt av hvert da...

"Kan ta i innbytte Maserati, Escalade, Dodge, Alpina B5, Chevrolet, GT-R, RS, Rapide, SZ, NSX, M4, 500E" 

Finnes det større variasjoner av biler, alt fra Escalade til Aston Martin 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...