Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Kjennern skrev:

Grattis, hadde handla i går om jeg hadde hatt "baller nok" til å kjøre mixed dim på xDrive 😛

Er vel mix hjul org på M550d ? Eller er kanskje stjernemerka 👹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.C. skrev:

Ikke noe fare, den dukker nok opp til over 300k kr innen kort tid fra en annen selger. 

Jepp, det har du nok helt rett i 😅 Det har skjedd alt for mange ganger før...

Dette er billigere enn hva det koster å importere tilsvarende bil fra Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, RB26DETT skrev:

Tro meg, interiøret glemmer du fort å tenke på, når man kjører denne... :)

Har kjørt 400-500mil med R35 GT-R, og det er definitivt noe av det heftigeste der ute. (Kjørt mye med utgave med ca. 700hk oppsett) Det er klart, interiøret er på ingen måte på nivå med for eks. R8, 911 osv. 
Men det er heller ikkje poenget. Har kjørt R8 og 911 Turbo, R8 V10 er i teorien på nivå med GT-R, eldre 996 Turbo likeså.
Men i praksis, på våt asfalt, på dårlige veier, med "normal" sjåfør, som ikkje har kjørt motor racing, så er GT-R`en langt foran i "anvendelig" ytelse, den kan pushes vesentlig lengre, men allikevel være "safe" og kontrollerbar for "average joe"

Er sjalu nå ass.

og ja sant GTR har ikke beste interiøret men det kom vel en premium model etter 2015 elns.

Den motorlyden til den 6ern..... juger nok ikke hvis jeg sier det er en av top5 drømmebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snagg30 skrev:

Hadde G21 blitt solgt så tror jeg at vi hadde fått oss ny familie bil kjapt! 
 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=215535372

Er jo en forhandler, hør om de vil ta G21 i bytte. Da går du på ett tap men det tror jeg du må uansett om du vil bli kvitt din som mangler xDrive. Du kan fortsette å prise den ned på Finn.no, eller du kan bytte den inn for en pris som kanskje ikke er så langt unna det du ender opp med å få for din. 

Den F11en der er iallfall en KONGE bil 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Fredrik 90 Har fått noen innbytte priser her og der, og utifra hva de er villig til å gi og at de regner 80k+ (ca) i fortjeneste så gir jeg meg ikke ennå nei, Xdrive eller ei :) Ellers enig at tap blir det absolutt, men trenger ikke å gå på en større smell en nødvendig. Det har vært veldig mye aktivitet inne på annonsen så der er håp. Har lagt ute knappe 10 dager så litt mer tålmodighet før jeg bytter inn. 
 

Edit: har sendt mail til de for å høre👍🏻

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Snagg30

Skal de ha 80k i fortjeneste? 😳 Hvordan får de inn bruktbiler da? med mindre de slakter prisen på den bilen kunden kjøper da. Jeg hadde jo aldri godtatt det, nekter å tro at jeg er alene om å tenke selv. Man har jo øyne å se med, og ser jo på Finn.no ca hva bilen koster. Bavaria beregnet en fortjeneste på ca 35 000,- på min 540d, da fikk jeg 90 000,- i rabatt på nybilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Fredrik 90 Jeg sa ca, det kommer helt sikkert an på forskjellig. Men min kompis som har jobbet i møller sa ca 80k, han jeg kjøpte bil med sa ca 80k. Jeg fikk innbytte pris på min F30 på 290.000 og jeg solgte for 360.000! Men for å si det slik så gir de ikke en innbytte pris på 620.000 for å legge den ut for 640.000 det sier seg selv, derfor prøver jeg heller selv med å sette ned før jeg godtar noe slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...