Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

5 hours ago, Snagg30 said:

Hadde G21 blitt solgt så tror jeg at vi hadde fått oss ny familie bil kjapt! 
 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=215535372

Synes du heller skal gå for denne med ulike felger på hver side:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=213682176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, BrokeBoi skrev:

Synes du heller skal gå for denne med ulike felger på hver side:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=213682176

HAHA...nesten 600 000,- for en 7 år gammel femmer med over 200 000 km på tellern 😂 Bilen er ødelagt med alt det fjaset de har montert på 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Fredrik 90 said:

HAHA...nesten 600 000,- for en 7 år gammel femmer med over 200 000 km på tellern 😂 Bilen er ødelagt med alt det fjaset de har montert på 😅

Ja, stusset selv over prisen. Var jo ikke lenge siden jeg så en 2014 F10 M5 Competition med litt under 100k km på telleren solgt til 700k av Bilia med 2 års garanti. Det sier litt om hvor håpløst prisen er på den M550D'en.
Jeg vil tro at 300k er mer realistisk, man må prise inn at kjøper må bruke masse penger på å få fjernet alt som er montert på bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja M550d falt veldig fort i pris, de lå sykt høyt en god stund også plutselig falt de veldig i pris. Virker som om folk bare droppa dem nå nybilgarantien gikk ut, turte ikke sitte med ansvaret for markedets mest komplekse dieselmotor. Men kommer man over ett godt eksemplar så er dette en konge bil å dure rundt i 👍 Kunne hatt en sjæl, men den var for dyr for meg den gang....nå blir dette for gammelt for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man eier bilen selv, så blir det gjerne til at man følger med i markedet også. Jeg kan ikke si at M550d har falt særlig i pris (i alle fall det siste året). Snarere tvert imot overrasker det med at nivået har holdt seg så stabilt. Jeg hadde sannsynligvis solgt min for det samme, om ikke mer enn hva jeg ga for min i fjor, og det må jo kunne sies å være akseptabelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Saltkjelen

Jeg snakker ikke om det siste året, ingenting har vært normalt det siste året. Men jeg husker M550d som biler som lå i 800 000 kr klassen, jeg ble bare så overrasket over at man nå ser dem i 300 000,- klassen. Nå er det sikkert snakk om de fem siste åra, men som for oss alle over 30 år så føles alt som i går. Før jeg kjøpte F10 530d i 2013 så kikka jeg på M550d, de kosta da rundt millionen. Så kikka jeg på dem igjen før jeg handla 540en, da kosta de plutselig rundt 400 000,- Ble bare litt overrasket 😅 Litt det samme med E60 M5, sist jeg kikka på dem så husker jeg dem som biler til 600 000...nå får du en fin en for rundt 400 000,- 😀

Men nok om det, nesten 600 000,- for en 14 M550d med over 200 000 km er alt for mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den bokstavelig for talt for 15 min siden selv, det må nok dra ned når taket ditt ruster. Rust er absolutt det verste på E36 og de fleste vil nok heller ta en bil som har blitt byttet motor i enn en som det har vært "fiksa" rust på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene på E34 generelt er på vei opp, særlig for velholdte biler med kraftig motor. Men også for 520i som har gått lite og er strøkene. For 280 000,- reiser jeg heller til Sverige og henter en M5, som kommer til å stige mer enn en 540i i årene som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Makky123 skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=202876955

Denne har
vært postet tidligere.
Noen som har en formening om prisen er realistisk i dagens marked?

Går å funderer på om en litt mer praktisk bil er på tide med ei lita jente som kommer snart.
F80 har ikke all verdens med baggasjeplass 😛

 

Den er perfekt i mine øyne om du ser bort i fra motor :) Er nok derfor den er tungsolgt. Burde være mulig å få ned prisen litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kjennern skrev:

Den er perfekt i mine øyne om du ser bort i fra motor :) Er nok derfor den er tungsolgt. Burde være mulig å få ned prisen litt?

Tenker du at den blir undermotorisert eller at det er bensin firer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...