Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=184647032

Aiaiai...for et pengesluk...

Skal tro om det har vært oljetrykk problemer her som har forårsaket dette? Siden oljepumpe er oppgradert. I så fall hva med resten av motoren, veivaksling, topper og turboer osvosv. 

Fort at man ender opp med komplett ny motor her. Skal tro hva en komplett slik motor koster. 200k?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny motor (rå) koster 280k.
Ser også at dette er den tidligste motoren som hadde endel sykdommer, de fleste er blitt byttet/ordnet på garanti. Dette er også motoren som har skapt dårlig V8 rykte på F01.
Det er jo veldig lett å legge alt under en kam.

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hørt at de motorene der er noen håndgranater. Men jeg har også tatt det med en klype salt da veldig mye av det kommer fra det amerikanske markedet. Amerikanere har en helt egen evene til å kjøre i filler ting for så å lage noe enormt med "støy" i etterkant. Men selvsagt, ingen røyk uten ild. I USA er en sånn bil som dette utkjørt før den når 100 000 km, jeg fatter ikke hvordan de klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat denne bilen er jo av de aller tidligste. Rart ingen aksjoner er blitt utført, mulig ingen problemer ble registrert mens den var under garanti eller annen form for oppfølging / goodwill.

Den har jo en veldig lav kjørelengde på 11 år.

Amerikanerne blåser jo dette noe vanvittig opp ja, er jo nærmest totalslakt av alle BMWs V8 gjennom tidene der borte. Jeg kunne lett ha kjøpt en godt påpasset eller oppgradert N63.

Spent på om denne bilen er mulig å få solgt. Jeg ville ikke gamblet på at det "bare" er å skifte lager i bunndelen. Med andre ord, jeg tror han må vesentlig ned i pris skal noen bite på.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2021 den 22.31, Andreas_R skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=184647032

Aiaiai...for et pengesluk...

Skal tro om det har vært oljetrykk problemer her som har forårsaket dette? Siden oljepumpe er oppgradert. I så fall hva med resten av motoren, veivaksling, topper og turboer osvosv. 

Fort at man ender opp med komplett ny motor her. Skal tro hva en komplett slik motor koster. 200k?

 

Denne var jeg faktisk bare et hårstrå unna å kjøpe i 2018/2019. Takk gud for at den ikke har xdrive, det var nemlig det som holdt meg unna :D Ble dog også anbefalt av BMW ansatt om ikke å kjøpe denne modellen..

Han prøvde å selge bilen i rundt 6mnd.. Prisen ble redusert over 100 høvdinger før han fikk napp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, BjornarHS skrev:

Nydelig skute, burde hatt skinn (min mening) og stusser litt på rattet, er ikke disse kun til preface da?

Ellers verdt hver krone hvis fin!
 

Fatter’n hadde en 99’ 520i i nettopp denne fargen med alt utstyr, fantastisk bil.
Hatt flere E39 selv og disse har en fantastisk komfort og kvalitet, minus drikkeholderne. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...