Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Quote

 

Tipper at Tarjei Christiansen er vedkommende som bygde den om. Og Sport Auto er vel en forhandler i Porsgrunn som solgte den videre...

"Antall eiere" på Vegvesen inkluderer også forhandlere som har tatt bilen i innbytte for å selge videre, derfor er ofte antall eiere på et kjøretøy misvisende.  

Men det er definitivt noen ulumskheter som foregår ute i Sykkylven.  Det første jeg sjekker når jeg ser på bruktbil er hvor lenge eier har hatt den, da man gjerne vil vite hvorfor vedkommende selger etter kort tid. 

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Daniel. skrev:

Rå ombygd E46 M3 sedan :) Denne er det vel kanskje noen som vil kjenne igjen.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=214878546

En vanvittig flott bil, men jeg undrer stadig på hvorfor de som bygde bilen i utgangspunktet ikke ettermonterte elektriske vinduer bak (ser dette er en gjenganger på blant annet E46 M3 Touringene som er laget), og hvor uryddig det ser ut med skinn/alcantara-seter foran, skinnseter bak og dørtrekk i stoff. Det trekker ned et helhetsinntrykk som i utgangspunktet er veldig bra. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder nok ikke sedanen til Jeppe, men mange av disse E46ene ble bygd for å tjene penger og da blir det gjerne å finne et billigst mulig objekt å bygge på, typisk 316i/318i og disse var jo gjerne trist utstyrt i Norge. 

I praksis har jo dette lite å si, men enig at det er slurvete å ikke ettermontere det. 

 

Noe sier meg at denne E92 har opplevd ting... 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=211343129

Endret av Lars89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Daniel. skrev:

N54 det der, og den bilen høres garantert like jævlig ut som den ser ut. 😂

Hvilken av de er det som er dårlig? DT var kanskje N54 som var værst?

Hadde det ikke vært for at bilen er tuklet med i motoren så kunne dette vært en kult prosjekt å satt sammen til OEM igjen. Litt sånn som med E60en jeg har 😅 189 000,- for en E92 335i er jo svenskepris før avgift og moms. Få tak i orginal M-sport, midtkonsoll, felger og eksosanlegg så er man der 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lars89 skrev:

Det gjelder nok ikke sedanen til Jeppe, men mange av disse E46ene ble bygd for å tjene penger og da blir det gjerne å finne et billigst mulig objekt å bygge på, typisk 316i/318i og disse var jo gjerne trist utstyrt i Norge. 

I praksis har jo dette lite å si, men enig at det er slurvete å ikke ettermontere det. 

 

Noe sier meg at denne E92 har opplevd ting... 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=211343129

Tenkte du på bilen eller forretning som skal selge ?😊

Noe sier meg at denne butikken var den som tidligere var på nyhetene da eier lekte med bilene som var inne for salg ,men kan ta feil .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Hvilken av de er det som er dårlig? DT var kanskje N54 som var værst?

Hadde det ikke vært for at bilen er tuklet med i motoren så kunne dette vært en kult prosjekt å satt sammen til OEM igjen. Litt sånn som med E60en jeg har 😅 189 000,- for en E92 335i er jo svenskepris før avgift og moms. Få tak i orginal M-sport, midtkonsoll, felger og eksosanlegg så er man der 👍

Det er det nok mye uenigheter om. Jeg ville sagt N54, men finnes en hel del folk som forguder disse motorene og er uenig. Men begge har sine fordeler og bakdeler.

Finner sikkert en annen 335i før eller siden som du kan plukke opp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HalvorK skrev:

Har vel stått hos forhandleren i snart 1år nå. Overrasket over at det ikke er mer rift om disse. 😅

En bekjent av meg bygde en 125i om til 1M for laaangt under prisen av den nevnte :) 

Ser på nettet at stadig flere slike biler dukker opp så kanskje det er noe av grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, HalvorK skrev:

Har vel stått hos forhandleren i snart 1år nå. Overrasket over at det ikke er mer rift om disse. 😅

Det er egentlig ikke jeg.

1M er det få av, prisene blir deretter. Man får en mye bedre bil i M2, disse er det også langt flere av. 1M er omtrent som en E46 M3 CSL, men samtidig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...