Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Daniel. skrev:

Denne var jo litt rå 😁 Individual E39 Touring med 4.4l V8 og manuell, i Messing metallic. 

BMW 540i/6 Touring Individual - mobile.de

Ja det der var utvilsomt en utrolig lekker E39, slike er det langt mellom 👍 Synes også interiøret var innertier, også kult at det var manuell selvsagt.

Men prisen gjenspeiler litt hvorfor jeg har slutta å se etter denne slags biler i Tyskland. Tyskerene er klar over hva de har, og skal ha betalt for det (og får det også, som regel fra øst Europa som han enorm appetitt på disse bilene). Dukker av og til opp slike eksemplarer i Sverige, Italia og Spania også, mange importert fra Tyskland tidligere. Bare til en langt hyggeligere pris 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Ja det der var utvilsomt en utrolig lekker E39, slike er det langt mellom 👍 Synes også interiøret var innertier, også kult at det var manuell selvsagt.

Men prisen gjenspeiler litt hvorfor jeg har slutta å se etter denne slags biler i Tyskland. Tyskerene er klar over hva de har, og skal ha betalt for det (og får det også, som regel fra øst Europa som han enorm appetitt på disse bilene). Dukker av og til opp slike eksemplarer i Sverige, Italia og Spania også, mange importert fra Tyskland tidligere. Bare til en langt hyggeligere pris 😀

Mulig, men dette er jo en noe spesiell E39 også da. 540i med 6 trinns manuell er ikke akkurat det mest vanlige, spesielt som touring. Tror ikke det ble produsert så ekstremt mange av de, og når det i tillegg er en velholdt Individual bil med spesiell farge og interiør så er det jo ikke overraskende at den prises deretter. Finner nok mer alminnelige 540er til en hyggeligere pris i Tyskland også.

Det ser jo ut til å ha blitt tatt hånd om den store svakheten med M62/M62TU motoren også.

11 timer siden, Walkabout skrev:

Er det Individual spysjuka-interiør? :D 

Haha :D Det er nok en farge som ikke vil falle i smak hos alle. Hadde nok sikkert vært penere om det for eksempel var noe mer sånn som Champagne f.eks.

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER når folk skriver "eneste i Norge" 😡 Denne bilen finnes det iallfall en til av som er lik, og den lå nettopp til salgs den også. Gått mye mindre og var vesentlig billigere også.

Edit: Den ligger ute ennå, nesten ikke gått noen ting, veldig mye mer "riktig" bil, ett år nyere og koster over 100 000 kr mindre. Lurer på hva han over her har røyka?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=209329399

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg HATER når folk skriver "eneste i Norge" 😡 Denne bilen finnes det iallfall en til av som er lik, og den lå nettopp til salgs den også. Gått mye mindre og var vesentlig billigere også.

Edit: Den ligger ute ennå, nesten ikke gått noen ting, veldig mye mer "riktig" bil, ett år nyere og koster over 100 000 kr mindre. Lurer på hva han over her har røyka?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=209329399

I hans om har "eneste i Norge bilen" sitt forsvar. Den er en manuell gir. Det er ikke den du refererer til. Så ikke hel lik. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Øyvind L. skrev:

I hans om har "eneste i Norge bilen" sitt forsvar. Den er en manuell gir. Det er ikke den du refererer til. Så ikke hel lik. :)

Sant nok, men er dette den eneste E91 335i med manuelt gir i landet? Jeg tviler 😅 Og det gjør den fortsatt ikke verd prisen som ligger opp under M3 nivå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fredrik 90 skrev:

Sant nok, men er dette den eneste E91 335i med manuelt gir i landet? Jeg tviler 😅 Og det gjør den fortsatt ikke verd prisen som ligger opp under M3 nivå 

At den er eneste i landet tviler jeg også på ja, men de fleste er nok automat. Selger kan jo ønske hva han vil for den, men tvilsom at den blir solgt. Den automat bilen er jo nesten "ny" med den lave km, men den hadde nok vært enda mer lettsolgt hadde den vært manuell gir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg HATER når folk skriver "eneste i Norge" 😡 Denne bilen finnes det iallfall en til av som er lik, og den lå nettopp til salgs den også. Gått mye mindre og var vesentlig billigere også.

Edit: Den ligger ute ennå, nesten ikke gått noen ting, veldig mye mer "riktig" bil, ett år nyere og koster over 100 000 kr mindre. Lurer på hva han over her har røyka?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=209329399

En annen ting som nesten er verre enn «eneste i Norge» er: «alt utstyr».

Den bilen du viste her Fredrik var flott 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det ofte at biler som er populær/hypet i sosiale medier blir priset langt over markedsverdi. Jeg tror "likes" og "hype" gjør at man kanskje føler man sitter på noe mer spesielt/unikt enn man faktisk gjør. Jeg vet selvsagt ikke om denne er det, men den kunne minne om typisk slik bil(ut ifra første bildet og måten teksten er skrevet). Vi har sett gjentatte eksempler på dette. Noen ganger får de faktisk solgt, andre ganger har kjøpere fornuft og biler blir liggende på finn.no. 🤷🏼‍♂️ Den du linket til Fredrik var kjempefin. :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med automat og lav kilometerstand er det @Cbrooen som selger.

Og ja, 335i med N54 og manuell kasse er generelt glorifisert og høyt priset. I hvertfall her til lands.

Den med manuell som er linket over har og blitt brukt godt etter hva jeg har sett, men det må man vel regne med nå til dags 😎

Uansett kule biler i et hav av 320d :P

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...