Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Så hyggelig å se at den lever ennå, jeg husker faktisk at den sto til salgs i 2011 eller 2012 en gang. Husker det fordi den var hadde tilhørt slottet. Den gang var den i langt dårligere forfatning enn nå, jeg trodde denne var long gone nå 😅

Prisen var vel akkurat litt for høy, E34 er ikke helt der ennå tror jeg. De er på vei opp, men ikke kommet så høyt ennå for en ikke veldig spesiel 525i. Historien på bilen gjør den ikke mer verd enn andre tilsvarende biler.

Nå skal ikke jeg vær for bastant, men denne må vær en av de penere av E34 som er på finn nå? Ser meget pen ut i lakken pluss interiøret ser meget bra ut også en ganske så bra motor :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Snagg30 skrev:

Nå skal ikke jeg vær for bastant, men denne må vær en av de penere av E34 som er på finn nå? Ser meget pen ut i lakken pluss interiøret ser meget bra ut også en ganske så bra motor :) 

Jo bilen ser absolutt veldig fin ut, og det er en ryddig bil. Men når han skriver "bilen har noen skavanker" og jeg tar med i beregningen at dette er en Norsksolgt E34 med 270 000 norske kilometer. Da aner jeg at det kan være litt grums under den blankpolerte lakken. Jeg vil være så bastant å si at en rustfri E34 som har levd på den nordlige halvkule ikke eksisterer. Og gjør den det, så er den verd 90 000 kr eller mer med riktig specs 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, KireS skrev:

En annen flottE34. Om prisen er riktig er usikkert men nydelig bil!

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=218381059

 

Nydelig bil, dette er ganske sjeldent og unikt egentlig. Flott service historikk også, samtlige servicer hos samme forhandler hvor den ble levert ny ifra 29 år tidligere 👍 Skulle bare hatt skinn også for å være 10/10 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Makky123 skrev:

Hva mener folk om pris på 340 GT?
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=201702447

Vet at MB Auto har hatt litt rufsete rykte, vet ikke om det stemmer fortsatt?
Bilen har byttet både front- (2018) og bakfanger (2020), men selger sier det ikke har vært kollisjon.
 

 

Jeg fikk prutet denne bilen betraktelig ned, så ville prøvd det først. Jeg var i Bergen og kiket da litt på bilen bare kjapt og hadde ingenting og utsette på den( kiket ikke nøye). Bilen har og lagt veldig lenge ute så tror du har litt å jobbe med angående pris. 
 

Ellers vil jeg gi litt skryt til Milan, en veldig ung mann som driver plassen på vegne av onkelen. Handelen min var ryddig og riktig, og når jeg var der merket han at jeg var noe skeptisk på å få pengene og da ordnet han alt foran meg, dagen etter var alt på konto. Etter han «tok» over så er alle tidligere ansatte byttet ut med nye og det virker til å vær noe bedre nå ut ifra anmeldelser.

 

 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Makky123 said:

Hva mener folk om pris på 340 GT?
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=201702447

Vet at MB Auto har hatt litt rufsete rykte, vet ikke om det stemmer fortsatt?
Bilen har byttet både front- (2018) og bakfanger (2020), men selger sier det ikke har vært kollisjon.
 

 

MB Auto er vel det samme som MB Auto Import i Bergen? 

De har jo drevet med import siden 90-tallet. Sånn generelt sagt da jeg ikke kjenner firmaet personlig, så er det jo en sikkerhet i seg selv at de har drevet samme firmaet i nesten 30 år uten at de er konkursryttere som bytter navn annenhver uke. Og ja, jeg har lest et par historier her på Bimmers om dem, men jeg tenker nå sånn at det er vanskelig å unngå mandagsbiler eller kjipe kunder etter så mange år i bransjen. Så jeg ville ikke latt et par sure Google-søk ødelegge et kjøp. 

 

On 5/20/2021 at 5:10 PM, Lars89 said:

Ved første øyekast billig, ved andre øyekast bare å styre unna. Sendte selvfølgelig melding om feil opplysninger om motor...

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=219179089

 

Hadde tenkt å linke til denne selv. 

Selger virker å være en ærlig kar da han har rettet opp i beskrivelsen og senket prisen med 20 000kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg la merke til det 🙂 Solgt av en kompis av meg for 502000,- på torsdag var det vel, til salgs for 540000,- nå. Altså, det er selvfølgelig kjipt, men kanskje en grei reality check. Kua skal ikke glemme hun har vært kalv, har hatt flaks noen ganger 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...