Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

56 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg visste faktisk ikke at de laget en W12 Touareg, kult 👍Helt klart ett fremtidig samlerobjekt 👍

Du får den også med V10 Diesel, finnes flere i Norge

5.0 V10 TDI AYH2002–20074,921 cc (300.3 cu in) V10 Turbo313 PS (230 kW; 309 bhp) at 3750 rpm, 750 N⋅m (553 lbf⋅ft) at 2,000 rpmAYH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ampera skrev:

Du får den også med V10 Diesel, finnes flere i Norge

5.0 V10 TDI AYH2002–20074,921 cc (300.3 cu in) V10 Turbo313 PS (230 kW; 309 bhp) at 3750 rpm, 750 N⋅m (553 lbf⋅ft) at 2,000 rpmAYH

Ja jeg trodde V10ern var den største Motoren man fikk i Touareg. Var litt muskler i Volkswagen den gang, de turte å satse litt. Passat W8 er en annen kuriositet som jeg syner er kul... Får man i dag en Volkswagen med noe mer enn firesylindret motor? Er vel en Audi V6er i dagens Touareg mener jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

E46 m3

kan noen ta ansvar å kjøpe denne så jeg slipper å kjøpe meg en bil jeg ikke har garasjeplass til ? 

Du som bor på bygda har da ikke plassproblemer, kan jo bare bygge noen flere garasjer. Løp og kjøp, blir aldri nok biler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ampera

Du aner ikke hvor vanskelig og treig en kommune kan bli på bygda når det kommer til byggesaker.. Men kryr av lagringslokaler som står tomme, så ja.. Man handler så lenge der er penger tilgjengelig😬

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ampera skrev:

Du som bor på bygda har da ikke plassproblemer, kan jo bare bygge noen flere garasjer. Løp og kjøp, blir aldri nok biler!

Garasjen skal opp, men det er ikke gjort like raskt som å kjøpe en håndfull gamle bmw’er🤠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

E46 M3 begynner jo nå å bli veldig aktuell å importere på 20 års reglen...altså avgiftsfri 👍

Imola m3

denne ble solgt i vinter, så den første jeg linket er å anse som billig og muligens bedre mtp fargekombinasjon osv

den første blir nok ikke solgt pga smakløse hjul
 

kikket litt i utlandet og de bilene som kan ansees som samlebiler er ofte ikke lønnsomme å importere selv om du unngår engangsavgiften

men det er jo selvsagt ikke umulig, kan alltid ha flaks både i norge og utlandet

tror dette blir en bedre investering enn en e39 m5, den henger litt igjen enda med unntak av de perfekte eksemplarene som alltid har vært dyre

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Imola m3

denne ble solgt i vinter, så den første jeg linket er å anse som billig og muligens bedre mtp fargekombinasjon osv

den første blir nok ikke solgt pga smakløse hjul
 

Norsksolgt men import... :ph34r: Ble småsvimmel av eierhistorikken på den der..


Den som ligger ute nå hadde jeg lett kunne hatt selv om det er SMG. 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, StigJ skrev:

Norsksolgt men import... :ph34r: Ble småsvimmel av eierhistorikken på den der..


Den som ligger ute nå hadde jeg lett kunne hatt selv om det er SMG. 

Perfekt trackdaybil, smg med csl software må da være gull på bane tenker må jeg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, StigJ skrev:


Den som ligger ute nå hadde jeg lett kunne hatt selv om det er SMG. 

 

+1, selv om jeg allerede har en stk Titansilber M3 i garasjen :D Nydelig bil dette, et godt kjøp! Betryggende med samme eier siste 8 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Andreas_R skrev:

 

+1, selv om jeg allerede har en stk Titansilber M3 i garasjen :D Nydelig bil dette, et godt kjøp! Betryggende med samme eier siste 8 år. 

Har vært i kontakt med eier, alt er som det skal være! Han kunne opplyse at bilen har gått litt med kompressor Hos forrige eier og at prisen kunne reduseres om det var misnøye rundt dette

var på tur til å ta turen men da kunne jeg ha endt opp med å eie 2 biler som MÅ ha garasjeplass, og jeg har ikke kommet igang med garasjeplanene enda så jeg klarte å styre meg

noen få dager etter på avtalte jeg kjøp av en bil jeg aldri skulle ha 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...