Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Ron Jeremy skrev:

Denne var nydelig!

skulle gjerne stått her, men tåler ikke svart stasjonsvogn... savner også adaptive led

men det hadde nok lønt seg å lakket denne grønn og ettermontert adaptive led enn å kjøpe den som står i bergen

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, HenrikSolberg skrev:

Sikkert like gode å sitte i de som skinn 🙂

blir en f01 mer simpel enn denne ? 

 

2 timer siden, HenrikSolberg skrev:

Do it!! :D (mvh Shia LaBeouf)

den i bergen skal få stå litt til før jeg legger inn et bud under dagens prisantydning, de ryker raskt over 100k i lykter å lakk også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker stoffseter jeg, sportssetene i grått stoff jeg hadde i E36en var de kuleste jeg har hatt. Digger også alcantara. Det blir kanskje "feil" i en 7-serie fordi man i evigheter har forbundet skinn med premium, men hvis man ser på skikkelig gamle premiummøbler så er jo en del av disse i stoff, så skinn har kanskje bare handlet om å være både praktisk og ha lang levetid? Jeg savnet definitivt stoffseter i det jeg hadde på meg shorts og satte meg i en bil med skinnseter som hadde stått i sola hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, E.C. skrev:

Jeg liker stoffseter jeg, sportssetene i grått stoff jeg hadde i E36en var de kuleste jeg har hatt. Digger også alcantara. Det blir kanskje "feil" i en 7-serie fordi man i evigheter har forbundet skinn med premium, men hvis man ser på skikkelig gamle premiummøbler så er jo en del av disse i stoff, så skinn har kanskje bare handlet om å være både praktisk og ha lang levetid? Jeg savnet definitivt stoffseter i det jeg hadde på meg shorts og satte meg i en bil med skinnseter som hadde stått i sola hele dagen.

For ikke å snakke om å sette seg inn i en bil med skinnseter i -20c. Brrrr 🥶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, HalvorK skrev:

For ikke å snakke om å sette seg inn i en bil med skinnseter i -20c. Brrrr 🥶

Webasto👍🏻 Har aldri tenkt over at det er verken kaldt eller varm med skinn så lenge ac, setevarme og webasto fungerer,  da snakker vi 30 minus å 30 pluss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel på hybrid eller el for å få forhåndsavkjølt bilen, ellers er det vanlig lufting uten AC (med forbehold om noen 7-serier som hadde fjernstart av motor). Dette tror jeg blir det kjipeste å miste når elbilen ryker, å kunne sette på AC 5-10 min før avreise fra mobilen er meget behagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Ikke finn.no, men hvem i alle dager kjøpte en F01 740i med standardstoler i stoff som ny?! :blink:

https://www.blocket.se/annons/stockholm/bmw_740_i_steptronic_3_0_i6_326hk/90349520

Sikkert opprinnelig tysksolgt denne, er kun tyskere som klarer kjøpe 7-serie med stoff seter og i champagne metallic 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, fupsaker skrev:

Lekker! Og innvendig tror jeg alle boksene til @Saltkjelen er huket av!

Nja, tro det eller ei - bilen har feil setekonfigurasjom. Når bilen har executive lounge blir knekken i seteryggen til passasjerstolen foran borte, noe som i alle fall forstyrrer enhver form for OCD. I tillegg har bilen selvsagt feil farge, men foruten dette var den meget bra. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...