Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Daniel. skrev:

@Bayerfun som selger den.

Godt observert :)

Ja, ser at jeg ikke har sjans til å fikse den, selv om det ikke er så halvgærnt mye jobb, men uten et egnet sted å stå så blir det bare dødfødt. Faktisk så er det ingen som har spammet meg med meldinger ennå, men jaggu er det mange som har markert annonsen som favoritt 😛

Tror ikke prisen er ugrei for den der, for sammenligner jeg med tilsvarende bil "eu-godkjent" og med det utstyret så er det nærmeste jeg kommer opp mot 200k (dog med litt mindre kilometer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, HenrikSolberg skrev:

Fikk ufattelig lyst på denne! (E46 330d touring manuell)

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=226539788

121k var vel en smule stivt for en bil med 220k+ og påbegynt rust på steder som krever kapp og sveis? 

Men tøff var den. Style 270 var veldig pent på denne. 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Daniel. skrev:

Åja, det var jo rart 🤔

Lurer på hvorfor dette illustrasjonsbildet har blitt lagd med CIC da 😅

 

Jeg har tidligere også sett CIC-MID i konfiguratorbildet, men konfiguratoren viser som kjent en del feil her og der. Vil tro bildet er krysset med E90 som fikk CIC-MID.

13 timer siden, FransEirik skrev:

Trodde CIC kom på 09 og 10 modellene av e6x?

Jo, CIC kom fra 03/2008 (kunne bestilles på enkelte biler, usikkert hvem og hvorfor), men offisielt introdusert i perioden 09/2008-03/2009 (planlagt fra 11/2008 i Norge iflg. brosjyrer). Det vi snakker om her er CIC-MID (som er liten skjerm). Den fikk aldri E6x, og beholdt dermed M-ASK frem til 04/2010.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kjennern skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=225035318

Gamle 640i jeg hadde før F11, nydelig farge på denne. Begynner å bli fine priser på 6 serien nå.

Nydelig bil! Hvordan var motoriseringen på denne? Så lenge på en 535i, men ble til slutt en 535d (F10). Litt redd for at bensin-utgaven blir litt svak🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, FransEirik skrev:

Nydelig bil! Hvordan var motoriseringen på denne? Så lenge på en 535i, men ble til slutt en 535d (F10). Litt redd for at bensin-utgaven blir litt svak🤔

Jeg var kjempefornøyd med den, angrer enda på at jeg byttet egentlig. Men behovet for mer plass var der og jeg hadde ikke mulighet til 2 biler på det tidspunktet ( les: hadde kun 1 parkeringsplass og bodde i leilighet i Lillestrøm sentrum)
I dag har jeg 2 garasjeplasser så nå hadde jeg ikke solgt den om jeg fortsatt hadde hatt den :D 
Synes 40i er en meget potent motor som er mer en sterk nok for mitt bruk. Skulle gjerne hatt den i min F11 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...