Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Daniel. skrev:

Denne siklet jeg veldig på også, men skulle vært uten Integral Active steering.

Ellers var den perfekt. Nydelig fargekombo.

Integral styring er jo bare helt rått på slik bil! Kjedelig at det ikke kom på xdrive..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

Integral styring er jo bare helt rått på slik bil! Kjedelig at det ikke kom på xdrive..

En stund siden jeg har kjørt en BMW med bakhjulsving, så jeg husker ikke helt hvordan det føltes.

Sikkert kjekt å ha på trange parkeringsplasser og den slags, men tror nok jeg helst ville hatt uten. 

Dessverre viser det seg å være svært vanskelig å finne en bakhjulstrekker med 3 liter som IKKE har dette, uten at bilen ellers er helt skrapt for utstyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

En stund siden jeg har kjørt en BMW med bakhjulsving, så jeg husker ikke helt hvordan det føltes.

Sikkert kjekt å ha på trange parkeringsplasser og den slags, men tror nok jeg helst ville hatt uten. 

Dessverre viser det seg å være svært vanskelig å finne en bakhjulstrekker med 3 liter som IKKE har dette, uten at bilen ellers er helt skrapt for utstyr. 

Største fordeln er jo at begge akslinger svinger i samme retning for å  motvirke sentrifugalkraften på en ellers tung bil.

problemet med dette er vell en forung som blir dårlig å gjør at det knirker å utløser ei feilkode? Ligger vell en tråd om det her på forumet om å fikse dette veldig rimelig om uhellet skulle være ute.

jeg hadde aldri kjøpt en bil som kan utstyres med dette og ikke ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, HenrikSolberg skrev:

Her har du bilen din Ingvaldsen :D 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=227812882

Er på saken, skal se på den ikvell håper jeg🤠

prøvde faktisk å spore opp eier helgen men det var mange med identiske navn så kom til feil person😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Største fordeln er jo at begge akslinger svinger i samme retning for å  motvirke sentrifugalkraften på en ellers tung bil.

problemet med dette er vell en forung som blir dårlig å gjør at det knirker å utløser ei feilkode? Ligger vell en tråd om det her på forumet om å fikse dette veldig rimelig om uhellet skulle være ute.

jeg hadde aldri kjøpt en bil som kan utstyres med dette og ikke ha det.

Enig med deg! Integral active steering gjør at bilen føles som en mye mindre og lettere bil. Merker det mest på styreresponsen i hastighet, men merker ikke så mye til det på trange parkeringsplasser osv. Er vell mer «tilting» enn styring vil jeg si. Har heller ikke hørt om særlig mye problemer med det, og alt kan fikses tenker jeg. Sikkert dyrt om du skal fikse med nye deler, men finner alltid noe brukt om du er flink lete på nettet(ebay).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Er på saken, skal se på den ikvell håper jeg🤠

prøvde faktisk å spore opp eier helgen men det var mange med identiske navn så kom til feil person😂

Var ikke det den du mente hadde "feile eiere"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...