Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, elx skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=214025007

 

 

Kan dette være et kupp for 260.000? :)

 

Nei, det vil jeg ikke påstå. Bilen mangler mye vesentlig utstyr som bla. NaviPro og skikkelige seter. Denne har marginalt.
 Å selge denne igjen kan bli vanskelig og av den grunn ikke et kupp i mine øyne. Sendte deg en liste på forrige side, samtlige biler kan regnes som kupp kontra denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Daniel. skrev:

Var ikke det den du mente hadde "feile eiere"? 

Ja har visst om bilen i 2 år nå, den nye eieren har tenkt i min retning å satt på skikkelige hjul å dekk!

synd den er tuna å senka, men det ene kan trf ordne opp på skikkelig vis

 

satse på den står til fonventningene så slipper jeg kanskje å ta tog hjem fra jobb😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Ja har visst om bilen i 2 år nå, den nye eieren har tenkt i min retning å satt på skikkelige hjul å dekk!

synd den er tuna å senka, men det ene kan trf ordne opp på skikkelig vis

 

satse på den står til fonventningene så slipper jeg kanskje å ta tog hjem fra jobb😁

Hvem har utført tuning? Joda, Trf er kanskje tingen, men er ikke gitt at ALLE andre er idioter kun fordi han og hans fanskare mener det.. 

 

Senk er nødvendig på f11 med xDrive så da sparte du deg den jobben😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skulebollen skrev:

Hvem har utført tuning? Joda, Trf er kanskje tingen, men er ikke gitt at ALLE andre er idioter kun fordi han og hans fanskare mener det.. 

 

Senk er nødvendig på f11 med xDrive så da sparte du deg den jobben😬

Vestfold chiptuning eller lignende tror jeg..

mulig den blir original fram til den er kjørt 200k km pga forsikring

 

m550 har lavere kjørehøyde en vanlig f1x xdrive mener jeg bestemt, å det er egentlig lavt nok🤠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutes ago, Ingvaldsen said:

Ja har visst om bilen i 2 år nå, den nye eieren har tenkt i min retning å satt på skikkelige hjul å dekk!

synd den er tuna å senka, men det ene kan trf ordne opp på skikkelig vis

 

satse på den står til fonventningene så slipper jeg kanskje å ta tog hjem fra jobb😁

Er det bare meg eller virka den veldig attraktivt priset mtp utstyr og km stand? Eller begynner F11 550d å droppe veldig i pris? Når det er sagt er det jo en 7 år gammel bil til en halv mill.

Betyr det at du skal kikke på den i nær framtid? Tror den bilen der hadde havnet i helt rette hender hos deg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, papertiger skrev:

Er det bare meg eller virka den veldig attraktivt priset mtp utstyr og km stand? Eller begynner F11 550d å droppe veldig i pris? Når det er sagt er det jo en 7 år gammel bil til en halv mill.

Betyr det at du skal kikke på den i nær framtid? Tror den bilen der hadde havnet i helt rette hender hos deg altså.

Den er egentlig pent prisa, m550d har vell egentlig steget i pris siste året...

er redd moderne dieselbiler kommer til å stå seg veldig bra i pris framover

bilen er også produsert seint i 13, heldigvis

skal se på den ikveld

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...