Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Walkabout skrev:

Det er nok fargekombinasjonen som gjør det. Beige seter på hvit bil er en sjeldent dårlig kombo. Manglene shadow line og fravær av laserlys (og tilhørende kjørelys som faktisk ser tøffe ut) kan være andre momenter. 

Vi er forskjellige 😊 Herlig farvekombo og ser etter en G11 med denne kombinasjonen 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Snagg30 skrev:

Det må jeg si var litt av et kjøp, selv om jeg personlig ikke likte farge kombinasjonen så vil jeg si denne bilen er godt utstyrt med tanke på pris. Jeg synes det viktigste er huket av vist man skal kjøpe en bil til denne summen :) 

En F30 330e 2017 går jo enda for 350.000kr.

Ja jeg reagerte på at det var såpass mye utstyr og så lav kilometer til den prisen. Kan nok være som @Walkaboutnevner med fargekomboen. En smule spesielt, men jeg synes faktisk det var litt stilig.  At den ikke har shadowline er ingen krise. Det kan evt løses enkelt. 

Er ikke Oyster mer gråhvit enn beige? Finner liksom ikke noen gode bilder som viser den fargen skikkelig.

Poeng ang lysene der ja @Walkabout Om det er laser eller LED er ikke den største krisen, men DRL på denne er jomindre pene. Men igjen detaljer man kunne svelget pga prisen. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StigJ skrev:

Er ikke Oyster mer gråhvit enn beige? Finner liksom ikke noen gode bilder som viser den fargen skikkelig.

Poeng ang lysene der ja @Walkabout Om det er laser eller LED er ikke den største krisen, men DRL på denne er jomindre pene. Men igjen detaljer man kunne svelget pga prisen. 

 

 

 

Laserlys burde vært på plass ja. Men disse er jo innafor med tanke på prisen..

Kikket litt på skinnprøvene når jeg var på Sulland sist. Synes oyster var overraskende beige i fargen. Trodde også den var mer grå. De hadde ingen biler inne med den fargen på skinnet. Så litt vanskelig å bedømme på liten prøve

Tok bilde av prøvene:

20210813_114402.thumb.jpg.e31bd2e238de6cd7e248d2bc80c2b385.jpg

Endret av mslello
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, StigJ skrev:

 

Se der ja @mslello Takker for fargeprøve :P  Googler man Oyster får man jo hundre nyanser alt etter hvordan lyset er da bildene ble tatt. 

Bare hyggelig :) Utifra konfigurator for i4 og andre bilder, så hadde jeg tippet at Elfenbenweiss  var oyster på de prøvene her. Så ble litt overrasket når jeg så at den var såpass beige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...