Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Luringen som kjøpte 386M felgene av meg i går for 3 lapper (de er faktisk ikke verdt stort mer, kanskje 4000, jeg solgte de litt billig for å bli kvitt de) fordi han skulle ha litt ekstra felger til 1-serien sin la ut felgene på nytt i dag - til 7500kr 😂 med delvis slitte Nexen-dekk. Lykke til, skal ha kudos for å være kremmer! Tilsvarende felger til tilsvarende pris ligger ute i månedsvis uten å bli solgt :) 

https://www.finn.no/231145460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mikael-B skrev:

Veldig rart at denne ikke er solgt ennå synes jeg! Det er vel kanskje prisen som er i stiveste laget?

 

1 time siden, E.C. skrev:

Neste generasjon M550d starter på ca. 700k, så det er nok en del som vil si at prisen er litt stiv.

 

Jeg personlig liker f11 bedre enn g30. Og prestanda, modernitet og utstyr er så å si den samme mellom de to.  Siden fargen og slikt stemmer bra, så hadde jeg betalt den prisen for f11. De g30 til 700 er enten grå eller svart. Det skal jeg ikke ha. 

Nå skal jeg ikke kjøpe, men tenker at andre kanskje tenker likt så meg? Tror nok den f11 blir solgt om ikke lenge :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mikael-B skrev:

Veldig rart at denne ikke er solgt ennå synes jeg! Det er vel kanskje prisen som er i stiveste laget?

Selv om den ser fullspekka ut har den noen grove feil i utstyrlista, blant annet frafall av comfort accsess å dynamic drive.. kjipt stereoanlegg og kun 1 sett med hjul som har helårsdekk, en bil på norsk marked til denne prisen bør ha 2 skikkelige hjulsett

 

var nære på å legge inn bud på 590 men er glad for at det ikke skjedde nå idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede kjøpt en vogn som jeg helst hadde ønsket var en sedan, skulle jeg ha hatt m550d så måtte jeg nesten gå for vogn igjen da det ikke finnes annet i Norge.

Utstyr er ikke alfa og omega for meg, men hadde jeg brukt så mye cash så måtte det vært Webasto, krok og B&O (til nød HK). Hvite seter hadde vært kjekt også, sammen med noe mørkeblått eller mørkegrå på utsiden, men da er det nada å velge mellom. 

Mer fargerik bil hadde vært kult, men det må bli på en M-bil med bensin (håper det blir noe F8x på sikt). M550d er tross alt en høyhastighets cruiser-tanks som ikke skal skrike etter oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...