Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=230686651

Jeg tror at det er en bedre og tryggere investering å putte 30k i et aksjefond enn å prøve å ta vare på en rusten E46 med kjip motorisering i håp om at denne vil fly opp i pris om 7 år. Særlig om du må lagre den hele veien for at den ikke skal ruste mer. 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, E.C. skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=230686651

Jeg tror at det er en bedre og tryggere investering å putte 30k i et aksjefond enn å prøve å ta vare på en rusten E46 med kjip motorisering i håp om at denne vil fly opp i pris om 7 år. Særlig om du må lagre den hele veien for at den ikke skal ruste mer. 🥴

Utrolig at de ikke gidder spyle bort plastdippen selv om det er så enkelt som de sier, eller i det minste vaske bilen før bilder tas😅 

Holder en knapp på aksjefond jeg🤑

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Skulebollen skrev:

Ei heller skinndash.. Smått utrolig🙄

Tror du hadde blitt overrasket om du går inn på Finn og sjekker 530/540d og 540i. Det er sjeldent de kommer med skinn dash, tror ikke folk bryr seg på samme måte som oss entusiastene.

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Tror du hadde blitt overrasket om du går inn på Finn og sjekker 530/540d og 540i. Det er sjeldent de kommer med skinn dash, tror ikke folk bryr seg på samme måte som oss entusiastene.

Har de skinndash har de garantert kun sensatec dash istedenforekteskinn😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...