Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, ahj skrev:

Best å sende til GS med medlemsnummeret. Da legger de inn. Sånn jeg gjorde det for noen år siden. 

joda, det er allerede gjort. Men i mailen så stod det at allerede registrerte også måtte gjøre dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig grom familiebil med deilig interiør!

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=234468585

 

M850i med riktig farge

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=234466203

 

Også en nydelig 330e, dette interiøret står øverst på ønskelista for neste bil kjøp. Men så heldig er jeg nok ikke å finne en bil med dette interiøret pluss B58 motor.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=234403856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Må jo heller ha den motoren i en 3-serie hvor den kommer til sin rett, ikke i en høyreist husmorsuv. Men for all del, en X3 M40i er ett kult konsept 👍

Helt enig med deg, putt motoren og interiøret i en G21 så har man bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2021 den 8.36, awt skrev:

Prøvde å registrere meg på det greiene der, da eksisterende kunder visstnok også måtte registrere seg, men nei. Det gikk ikke gitt.

Velger å skrive svaret her, slik at flere får det med seg.

Til meg var problemet adressen i styreweb var feil (ikke endret etter flytting)

Så hvis du har endret adresse etter du meldte deg inn i BMW CCN, uten å ha meldt inn endringen, så får man ikke registrert seg hos GS Bildeler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Kolstad Jr. skrev:

Velger å skrive svaret her, slik at flere får det med seg.

Til meg var problemet adressen i styreweb var feil (ikke endret etter flytting)

Så hvis du har endret adresse etter du meldte deg inn i BMW CCN, uten å ha meldt inn endringen, så får man ikke registrert seg hos GS Bildeler. 

Men vi som allerede er medlemmer og har registrert rabattavtalen hos GS behøver kanskje ikke gjøre dette. Jeg leste først at alle medlemmer måtte registrere seg på nytt for den nye avtalen. Men når jeg leser igjen er det vel kanskje myntet på allerede kunder av GS som er eller nettopp har blitt medlem av BMW CCN må registrere igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, StigJ skrev:

Men vi som allerede er medlemmer og har registrert rabattavtalen hos GS behøver kanskje ikke gjøre dette. Jeg leste først at alle medlemmer måtte registrere seg på nytt for den nye avtalen. Men når jeg leser igjen er det vel kanskje myntet på allerede kunder av GS som er eller nettopp har blitt medlem av BMW CCN må registrere igjen. 

Kan se slik ut. Jeg har ikke gjort noe endringer i rabattavtale ift. den nye mailen, men har alle de riktige rabattavtalene når jeg går inn på GS sine sider nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS burde lage et synlig felt under "Min profil" der det står at man har rabatt pga. aktivt medlemskap hos BMWCCN. Å videresende både allerede registrerte og uregistrerte brukere til samme side er en dårlig teknisk løsning. Dessverre har vi sett slikt av GS før. De har f.eks. gjemt bort delenummer. Vet ikke helt hvor mye handel fra andre aktører dette avverger, men at det er et irritasjonsmoment for oss i Norge som enkelte ganger kjøper varene litt dyrere for å støtte en lokal aktør er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...