Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, awt skrev:

Jeg tar gjerne en (e89 altså), men som @Ron Jeremy skriver er jeg redd for at 23i blir for daff, og samtidig er 35i for dyr. 30i har jeg tro på at er et greit kompromiss, men de finnes knapt.

Man kunne selvfølgelig gått for en e85, men er redd for at jeg fortsatt egentlig ville hatt en e89, og da er det bedre å la være.

Du har gode poenger og jeg er naturligvis ikke uenig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ingvaldsen skrev:

det blir annonsert f1x 550 for nesten samme pris og mer kilometer så langt har den ikke gått med pris i betraktning, men ja den var simpel på mange måter.

Det som er litt rart med akkurat denne bilen er at den har stått til slags siden i sommer. Når jeg kikka på den så sto den til 699 000,-...dette var vel i Juni tror jeg. Så de sliter med å få solgt den, er nok kombinasjonen lite utstyr, sedan og slitt lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lars89 skrev:

Helrå bil. Sjokkerende dårlig norsk i vognkortet...

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=234595008

Tror det har gått litt fort i svinga på SVV, noe det absolutt ikke pleier å gjøre! 🤣 Bakere Potte, lurer på om han lager mange svidde boller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutes ago, awt said:

Legger merke til at den faktisk er godkjent med 343hk, og ikke Z3-effekt (321hk) som de fleste e30 med S54 er.

Samt 235/35 på en 10" felg. Er vel ikke helt STRO-dimensjon. Kan vel være greit å lagre dette for senere referanse, neste gang noen kontrollører skal krangle på dekkdimensjon og strekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hele bilen har vert på tüv så er det meste mulig, også en del mere enn 343 hk :) men det er vell også mulighet for nå uten tüv med de nye reglene på vekt/kw. e46 m3 blir vell f.eks godkjent med presse og opp til 430 (?) hk uten alt for mye styr. Syns å huske det er ca 30% effekt opp fra maks levert uten at det blir alt for mye styr med praktisk testing. 

Får man problemer med kontroll osv må man selv dokumentere via bmw/tüv papirer eller dra hele bilen på tüv selv, det betyr lite/ingenting hva som er godkjent andre plasser. Sett flere skriv fra SVV der det spesifikt nevnes at rundt biler som har vert på tüv ikke skal legges som godkjenning for andre biler for å "beskytte" tüv sin butikk. 

Har derimot troa selv på å ta en bil til tüv, da er det "ferdig" arbeid og egentlig ganske utrolig hva man får godkjent, og det virker som SVV respekterer tüv og ikke lager styr om alt mulig så lenge dem skriver det er gode greier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Snagg30 skrev:

Men kjip som fy, bedre med en godt utstyrt 530D

Ja lite utstyr hadde den, men så er den 130 000,- billigere enn neste G31 540d på lista som har gått nesten like langt. Videre så har den panorama, HUD, komfortseter og for mange holder dette 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Ja lite utstyr hadde den, men så er den 130 000,- billigere enn neste G31 540d på lista som har gått nesten like langt. Videre så har den panorama, HUD, komfortseter og for mange holder dette 😀

Men HUD viste diffuse bilder av fortøyningsbøyer og ingen relevant info? 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...