Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Skulebollen skrev:

Hengerfeste var jeg klar over, varme i ratt mangler men det lever jeg fint uten, men Webastoen var verre 🙈

Gratulerer med en utrolig flott bil!
Ser den er bruktimportert fra Tyskland. Kanskje solgt ny i varmere strøk i Tyskland, med en tanke om at den alltid skal parkeres inne? Ser den mangler Cold Climate pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tony Soprano skrev:

Gentlemens agreement :

Man ratter ikke rundt i en 7er med henger på slep det skal jeg ha meg frabedt. Blir i samme leie som å sende ut dama for å fylle drivstoff,gummimatter i dørk eller en av syv dødssynder unnlate og åpne bildør for damer.

 

Nei for en holdning! Her i huset praktiserer vi likestilling alle Mann! Foruten husarbeid og matlaging, selvsagt 😬

 

Dette blir konebil, og eneste utstyret hun bryr seg om er webasto.. så en liten bommert der🙈😂 

Uansett, nok OT i Finn tråden fra min side😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mikael-B skrev:

Gratulerer med en utrolig flott bil!
Ser den er bruktimportert fra Tyskland. Kanskje solgt ny i varmere strøk i Tyskland, med en tanke om at den alltid skal parkeres inne? Ser den mangler Cold Climate pakke.

Standard er jo uten cold eller hot climate pakken. Cold climate pakken for Norden (og Canada?) og hot climate pakken for deler av USA og Midt-Østen. 

At den skal måtte parkeres inne fordi den mangler cold climate pakken er det sykeste jeg har lest. Da må tempen under 30-40 minus. Har forresten aldri merket forskjell på BMW'ene jeg har brukt om vinteren om de har cold climate pakken eller ikke. 

Endret av Jarod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Jarod skrev:

Standard er jo uten cold eller hot climate pakken. Cold climate pakken for Norden (og Canada?) og hot climate pakken for deler av USA og Midt-Østen. 

At den skal måtte parkeres inne fordi den mangler cold climate pakken er det sykeste jeg har lest. Da må tempen under 30-40 minus. Har forresten aldri merket forskjell på BMW'ene jeg har brukt om vinteren om de har cold climate pakken eller ikke. 

Jeg leser det vel heller som at det ikke er bestilt med webasto/cold climat fordi bilen mest sannsynlig parkeres varmt inne hele tiden. Altså har ikke behov for Webasto, det er ikke det at bilen ikke tåler kuldegrader 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tony Soprano skrev:

Gentlemens agreement :

Man ratter ikke rundt i en 7er med henger på slep det skal jeg ha meg frabedt. Blir i samme leie som å sende ut dama for å fylle drivstoff,gummimatter i dørk eller en av syv dødssynder unnlate og åpne bildør for damer.

 

Men å kjøre a8 med henger går bra?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

Om det er han jeg tror det er, så har (hadde?) han vel en E31 850 også.

Stemmer det. Mener han sa han fortsatt har den.

E31-en sendte han faktisk til USA og hadde en roadtrip med den der, ganske spesielt/imponerende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Skulebollen skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig!😅 

Selger påstår bilen er langt over snittet for en 2016 mod. i tilstand så satser på det😊 Skulle ikke vere noe å sette fingeren på. Rett og slett helt latterlig mye bil for pengene. 

Edit: Den mangler jo Webasto!😳 Aiai🙈

Jeg dunket ned i ett hull på vei fra golfbanen. Sprekk på innsiden av bakfelg. Selve felgen kostet 16.000, så kom lakkering (alle mine er pulverlakkert gun metal grey) i tillegg til ca 8.000. Spilte ikke bra golf engang den dagen. 

Sykt fete felger da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2021 den 12.35, Fredrik 90 skrev:

Grusom den 760en der, her får man en ryddejobb 😅

Er den hamman stylinga limt eller skrudd tro? Personlig får jeg helt vondt når man klistrer kromlister rundt alt av lys, reflekser og til og med lyktespylerdeksler i krom. Sett mye gamle Mercedeser med det samme (den etter W124)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...