Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Den M5en der var det mye som var galt med ja. Mest sansynlig så har han på heftelsene rømt landet, mens den stakkars jævlen som står igjen sitter med drittpakka. Her har lysta på feit bil oversteget både kjøreferdigheter og betalingsevne. 

Er ikke første gang innvandrere kjører seg fast økonomisk for så å bare stikke til utlandet for å komme seg unna. Hvem tar regninga da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2021 den 17.47, Fredrik 90 skrev:

Er ikke første gang innvandrere kjører seg fast økonomisk for så å bare stikke til utlandet for å komme seg unna. Hvem tar regninga da?

Nok et stigmatiserende innlegg fra din side. Gratulerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Walkabout skrev:

Nok et stigmatiserende innlegg fra din side. Gratulerer. 

Å herregud...er vi der igjen nå 🤪 Hvis noen flere føler seg krenket av dette her så kan vi ta det på PM 👍 Mulig dette nå tar helt av, slik det ofte gjør når noen føler seg krenket, jeg kommer ikke til å bidra mer i en slik avsporing i Finn.no tråden 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Å herregud...er vi der igjen nå 🤪 Hvis noen flere føler seg krenket av dette her så kan vi ta det på PM 👍 Mulig dette nå tar helt av, slik det ofte gjør når noen føler seg krenket, jeg kommer ikke til å bidra mer i en slik avsporing i Finn.no tråden 😀

Prøv heller å les igjennom det du skriver, tenk deg om 2 ganger før du trykker «Send inn svar»! Så kanskje du slipper dette «krenka hysteriet» du til stadighet skaper og etterpå trekker krenket kortet for at noen sier deg i mot. For det er du veldig god på. Man trenger ikke være krenket for å si i mot slikt svada du kommer med her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, Kolstad Jr. said:

https://www.finn.no/236693102

Sjekk denne da! Hurtigfeste på støtfanger, ekstra bryterpanel i dæsjn, målere på rattet og ikke minst det motorrommet!

Folien snakker for seg selv..

Full gullrekke da! Det som stjal oppmerksomheten min var de quilt-mønstrede mattene, lurer på å utstyre bilene mine med slike, tror det hadde hevet dem noen hakk.
image.thumb.png.5cfd2203f8b5ebf6d4b5657edbea7d81.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Kolstad Jr. skrev:

https://www.finn.no/236693102

Sjekk denne da! Hurtigfeste på støtfanger, ekstra bryterpanel i dæsjn, målere på rattet og ikke minst det motorrommet!

Folien snakker for seg selv..

Mye påkostet original M3. Original? Var ikke mye originalt igjen her 🤢🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...