Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

530e har blitt sykt mye bil for pengene nå for tiden. Du får en deilig luksusbil med under 100 000 km på tellern og litt nybilgaranti for under 400 000,-. En bekjent kjøpte nettopp en 2017 530e for 369 000,- som kan skal ha ene og alene som pendlerbil. Bedre motorvei cruiser får man ikke, forbruket er heller ikke så galt selv om teknologien begynner å bli gammel.

Har vært inne på tanken å kjøpe en selv som kona kan ha til småkjøringa si, bare kjøpe den billigste på Finn.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fredrik 90 skrev:

530e har blitt sykt mye bil for pengene nå for tiden. Du får en deilig luksusbil med under 100 000 km på tellern og litt nybilgaranti for under 400 000,-. En bekjent kjøpte nettopp en 2017 530e for 369 000,- som kan skal ha ene og alene som pendlerbil. Bedre motorvei cruiser får man ikke, forbruket er heller ikke så galt selv om teknologien begynner å bli gammel.

Har vært inne på tanken å kjøpe en selv som kona kan ha til småkjøringa si, bare kjøpe den billigste på Finn.no.

Hvordan er det med tilhengervekt på 530e? kun LCI som kan dra noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Fredrik 90 skrev:

530e har blitt sykt mye bil for pengene nå for tiden. Du får en deilig luksusbil med under 100 000 km på tellern og litt nybilgaranti for under 400 000,-. En bekjent kjøpte nettopp en 2017 530e for 369 000,- som kan skal ha ene og alene som pendlerbil. Bedre motorvei cruiser får man ikke, forbruket er heller ikke så galt selv om teknologien begynner å bli gammel.

Har vært inne på tanken å kjøpe en selv som kona kan ha til småkjøringa si, bare kjøpe den billigste på Finn.no.

Bruke G30 og luksus i samme setning. I tillegg med steinalder teknologi. 😂

Nei, det er en kjip bil med masse kompromisser som ikke holder tritt med konkurrentene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Clarity skrev:

Bruke G30 og luksus i samme setning. I tillegg med steinalder teknologi. 😂

Nei, det er en kjip bil med masse kompromisser som ikke holder tritt med konkurrentene. 

Av nysgjerrighet hva har konkurrentene å tilby som er bedre? Har fått prøve en f30 330e ett par ganger og er meget imponert hvordan BMW har koblet sammen bensin og el helt sømløst, meg som fører merker ingenting. Flyter helt fantastisk. 

 

Nå er jeg spent på hva som er konkurransen i pris, ytelse, komfort, kjøreglede og utseende. Ikke vits å komme med noe asiatisk og fransk-ræl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Clarity skrev:

MB 213 350e feks

Alt er dårligere i mine øyne. Dårligere seter, dårligere rekkevidde, dårligere infotainment, dårligere bagasjeplass, kjører dårligere. BMW sitt første forsøk var vesentlig bedre både i form av 330e og 530e..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fupsaker skrev:

Alt er dårligere i mine øyne. Dårligere seter, dårligere rekkevidde, dårligere infotainment, dårligere bagasjeplass, kjører dårligere. BMW sitt første forsøk var vesentlig bedre både i form av 330e og 530e..

Og i tillegg så er jo MB-en drit stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Clarity skrev:

Bruke G30 og luksus i samme setning. I tillegg med steinalder teknologi. 😂

Nei, det er en kjip bil med masse kompromisser som ikke holder tritt med konkurrentene. 

Du avslører jo deg selv veldig som ett troll da, når du kommer med slike uttalelser som dette. Man kan sikkert ha delte meninger om G30, men at det er en kjip, uluksuriøs bil med masse kompromisser blir å dra den for langt til å fremstå som ett troverdig motargument. 

Har selv kjørt MB 213 E-klasse ved ett par anledninger, og annet enn at interiøret ser litt friskere ut så sliter jeg med å se hva denne gjør som er så mye bedre enn G30 5-serie. Ikke kjører den like bra, ikke har den samme opplevde kvalitet, ikke tilbyr den samme fleksibilitet i drivlinjene og jeg synes G30 er en langt penere bil (dette er dog smak og behag). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik at de som kjører/eier bil med stjerne, er stort sett folk uten hjerne! 😴
De er trangsynte eiere som kun er opptatt av «STJERNESTATUS»

Når jeg flyttet til Oslo på slutten av 70 tallet, da var MB, kun taxi. MB som taxi var status.

Heldigvis har tidene forandret seg. Nå er det større mangfold i bilparken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...