Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Mariuse34 skrev:

Du kommer til å hate elbilbølgen

Hvorfor må man hate elbilbølgen da? Er det ikke bare å ta ett eget valg, enten kjører man elbil eller så kjører man fossilt. Man trenger jo ikke å bry seg oppi hva andre velger av drivstoff. Sånn var det når dieselbilene gjorde sitt inntog også, da skulle det hates på hverandre.

Jeg er ikke noe fan av elbiler, men det er jo kun min personlige smak. Det appellerer ikke til meg, enkelt og greit. Jeg er fossilhead og kommer til å være det til det blir straffbart å bruke disse bilene. Jeg strekker meg til ladbar hybrid, men det er så langt jeg er villig til å gå 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry altså, men å kalle en 3-serie for premium blir bare for drøyt. 

Kan vi vær så snill å benytte ordet premium nogenlunde riktig. 

Siste premiumbilen som rullet ut fra BMW som er å få tak i til anstendig pris er F01. Selv den er ikke premum uten riktig spec...

Endret av Clarity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Clarity skrev:

Sorry altså, men å kalle en 3-serie for premium blir bare for drøyt. 

Kan vi vær så snill å benytte ordet premium nogenlunde riktig. 

Siste premiumbilen som rullet ut fra BMW som er å få tak i til anstendig pris er F01. Selv den er ikke premum uten riktig spec...

Det du røyker, hvor får man tak i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Clarity skrev:

Hva mener du selv? Hverken A6, Passat, Superb, Mondeo, 3-serie, 5-serie, C-klasse, E-klasse etc går under kategorien "premium" i mine øyne. 

Trekk nå hvertfall ikke 3-serie og 5-serie ned i gjørma med di andre da!

Superb, Passat og Mondeo er jo Ladaer i forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Clarity skrev:

Hva mener du selv? Hverken A6, Passat, Superb, Mondeo, 3-serie, 5-serie, C-klasse, E-klasse etc går under kategorien "premium" i mine øyne. 

Har du annen dokumentasjon på dette eller er det "Dine øyne" som er fasiten på hva som er premium da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, fupsaker skrev:

BMW sitt første forsøk var vesentlig bedre både i form av 330e og 530e..

Er ikke F30 ActiveHybrid3, F10 ActiveHybrid5, F04 ActiveHybrid7 og E72 ActiveHybrid X6 egentlig BMWs "første forsøk" på hybrid? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ampera skrev:

Så BMW har ikke laget premiumbiler etter 2015?

Hva er anstendig pris?

Klart det finnes, men blir fort dyrt da. G11 er jo et fint eksemplar på et flaggskip fra BMW som faktisk tilbyr premium. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, mspec skrev:

Har du annen dokumentasjon på dette eller er det "Dine øyne" som er fasiten på hva som er premium da eller?

Er det ikke ganske innlysende at når man søker premium så snakker man flaggskip som W221, W222, W223, A8 D3, D4, F01, G11 etc? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...