Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

9 timer siden, ///M-ini95 skrev:

Har kjørt Vredenstein Ultrac Vorti over flere sessonger og er svært fornøyd med dem. Skulle jeg trekke ned på noe må det være den litt spesielle dekksiden.

Tenkte ikke noe over det før jeg ble gjort oppmerksom på det via forumet. 

Spesiell på hvilken måte? Bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FransEirik skrev:

Spesiell på hvilken måte? Bilde?

Var flere på forumet som påpekte at designet på dekksiden var litt tegneserie og ikke like pent som f.eks Michelin dekk.                       

Det er såklart bare en filleting, men det er tross alt sant :P           

Tenkte ikke over sånne ting før jeg leste det på forumet. Farlig å henge her noen ganger

 

Endret av ///M-ini95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Var flere på forumet som påpekte at designet på dekksiden var litt tegneserie og ikke like pent som f.eks Michelin dekk.                       

Det er såklart bare en filleting, men det er tross alt sant :P           

Tenkte ikke over sånne ting før jeg leste det på forumet. Farlig å henge her noen ganger

 

Jeg kjører også på Ultrac Vorti +, liker de godt. Designet på siden er av den Italienske designeren Giorgetto Giugiaro. Ikke at jeg vet hvem fyren er men personlig  liker jeg det, spesielt når jeg vasker dekkene og legger noe dressing på slik at de blir skikkelig sorte.  Men men. smak og behag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/29/2021 at 1:21 PM, hemperen said:

359k, faktisk... Noen har gjort et godt kjøp.

Må vel være samme bilen som nå dukket opp hos Avetti til 497k? Nå er forrige annonse slettet, men mener å huske disse vinterhjula som fulgte med? 
https://www.finn.no/238895104

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbaskede irriterende når privatpersoner og spesielt forhandlere markedsfører bilen nyere enn den egentlig er, ingenting som tilsier at denne 1-serien er en 2016 modell. Både VIN og Statens Vegvesen sier 01.2015. Samtidig kom aldri preface som 2016 modell.
Spesielt forhandlere bør gjøre seg godt kjent med årsmodell og reg.data før bilen annonseres, så dette tipper jeg bare er nok et forsøk på en mild svindel. Ærlighet og selvrespekt er virkelig ikke tilstedet lengre ved kjøp og salg…Kynismen er stor.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=239336264
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde være håp om et ok bilhold med den påkosten der, men er jo flere grunner til at disse bilene ikke er verdt mer.

Høy risiko og stadig høyere bensinpriser (+60 øre/liter fra neste år) gjør at dette blir for spesielt interesserte. 

 

Påfallende billig F11. Litt av samme leksa her, men man får ihvertfall en  moderne nok bil.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=239187651

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...