Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, liffi skrev:

https://www.finn.no/232125597

meget bra annonse bilder , ryddig bil og godt beskrevet 

Elsker det når folk ikke bruker 20 sekunder på å rydde baksetet for søppel og rot før de tar bilde. Da sier ikke bildet meg 1000 ord, men heller sånn ca 8 ord: "sannsynligvis ikke så godt holdt - hold deg unna" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laffe skrev:

Elsker det når folk ikke bruker 20 sekunder på å rydde baksetet for søppel og rot før de tar bilde. Da sier ikke bildet meg 1000 ord, men heller sånn ca 8 ord: "sannsynligvis ikke så godt holdt - hold deg unna" 

Snapchat-bilder eller liknende er også typisk, screenshots. Hvorfor ikke bare ta med telefonen ut og ta bilder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes jeg faktisk Finn.no selv kunne tatt ett grep for å heve nivået på annonse innholdet sitt. Det skal være ryddige bilder, ikke snapchat bilder og ett minimumskrav til antall bilder og ord i beskrivelsen. Annonser som ikke oppfyller dette avvises.

Også forslag til ord og setninger som bør forbys:

Norges peneste

Unik

Perfekt kombinasjon

Fullutstyrt

Alt utstyr

Strøken

Utstyrsbombe

Svarer kun SMS

Nypris i "nittenpilogbue" var xxxxx

Ring for info

Vurderes solgt 

"Masse tekst om forhandleren, ikke ett ord om bilen som selges"

Ingen testpiloter eller dekksparkere

Selges pga overgang til.......

osv osv 

Kunne fortsatt i det uendelige med uinteressante, irrelevante, løgnaktige og ikke minst irriterende ord og setninger folk skal ha med 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Her synes jeg faktisk Finn.no selv kunne tatt ett grep for å heve nivået på annonse innholdet sitt. Det skal være ryddige bilder, ikke snapchat bilder og ett minimumskrav til antall bilder og ord i beskrivelsen. Annonser som ikke oppfyller dette avvises.

Også forslag til ord og setninger som bør forbys:

Norges peneste

Unik

Perfekt kombinasjon

Fullutstyrt

Alt utstyr

Strøken

Utstyrsbombe

Svarer kun SMS

Nypris i "nittenpilogbue" var xxxxx

Ring for info

Vurderes solgt 

"Masse tekst om forhandleren, ikke ett ord om bilen som selges"

Ingen testpiloter eller dekksparkere

Selges pga overgang til.......

osv osv 

Kunne fortsatt i det uendelige med uinteressante, irrelevante, løgnaktige og ikke minst irriterende ord og setninger folk skal ha med 😡

@Amperas M5 som både er Norges peneste F9x/G3x, unik, fullutstyrt og strøken kan ikke få bruke slike ord om bilen sin, mener du? :P 

Det som derimot er irriterende er de som bruker nevnte ord uten at det faktisk stemmer, men det er jo en helt annen sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...