Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, E.C. skrev:

Liker at det er når du først ser på dårlige screenshots fra forrige annonse at det kommer fram at motor er byttet: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=238518369&showContactInfo=true

Mente at motoren på denne røyk nå i år, i denne selgerens eie 🤔 Var ihvertfall noen som sa det, må prøve å sjekke ut nærmere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=241803708

Rimelig?? Eller er den faktisk for dyr enda? Den har vært lenge på finn nå. 

I første øyekast ser jo dette veldig attraktivt ut. Men den er faktisk 2 år gammel. Usikker på nypris, men kan ikke være langt unna millionen. 

Litt kjipt med manuelle stoler ellers har den vel det meste. Fin fargekombinasjon i mine øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Andreas_R skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=241803708

Rimelig?? Eller er den faktisk for dyr enda? Den har vært lenge på finn nå. 

I første øyekast ser jo dette veldig attraktivt ut. Men den er faktisk 2 år gammel. Usikker på nypris, men kan ikke være langt unna millionen. 

Litt kjipt med manuelle stoler ellers har den vel det meste. Fin fargekombinasjon i mine øyne. 

Det er for så vidt en bra pris, men den mangler noe utstyr en slik toppmodell bør ha. Kikker selv på slike biler men jeg har ett stort problem og det er at man merker på bilen at 3-serie er en billigere bil enn 5-serie, og når man de senere årene har kjørt 5-serie så er man godt vant. Jeg vet ikke helt om jeg klarer å svelge dette på en såpass dyr bil som dette er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Det er for så vidt en bra pris, men den mangler noe utstyr en slik toppmodell bør ha. Kikker selv på slike biler men jeg har ett stort problem og det er at man merker på bilen at 3-serie er en billigere bil enn 5-serie, og når man de senere årene har kjørt 5-serie så er man godt vant. Jeg vet ikke helt om jeg klarer å svelge dette på en såpass dyr bil som dette er

Vet ikke om jeg er helt enig her. Nå har jeg eid en fullspekket G21 med individual interiør og jeg kan ikke si den føltes på noen måte som en billigere bil en G30 vi hadde. Jeg var veldig fornøyd med begge to men opplevd kvalitet var ikke noe dårligere på G21 en G30. Nå hadde G30 vår komfort seter med massasje / kjøling noe som hever luksus følelsen. Men G21 vår hadde ordentlig skinn over alt, finishen innvendig var helt nydelig. Kunne trykke over alt uten noe form for ulyder, føltes skikkelig tight ut. Begge bilene hadde knirk av interiøret, har for øvrig til gode å eie en BMW uten knirk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Snagg30 Enig :) Har kjørt veldig lite G30 iforhold til G20, men G20 imponerer meg til 3 serie å være.

Jeg har flere ganger kjørt 330e G20 eid av en kompis og blir like overasket over hvor bra bilen føles. Synes den virker like bra, om ikke bedre skrudd sammen enn min F10. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snagg30 skrev:

Vet ikke om jeg er helt enig her. Nå har jeg eid en fullspekket G21 med individual interiør og jeg kan ikke si den føltes på noen måte som en billigere bil en G30 vi hadde. Jeg var veldig fornøyd med begge to men opplevd kvalitet var ikke noe dårligere på G21 en G30. Nå hadde G30 vår komfort seter med massasje / kjøling noe som hever luksus følelsen. Men G21 vår hadde ordentlig skinn over alt, finishen innvendig var helt nydelig. Kunne trykke over alt uten noe form for ulyder, føltes skikkelig tight ut. Begge bilene hadde knirk av interiøret, har for øvrig til gode å eie en BMW uten knirk. 

Det første jeg reagerte på var da jeg fikk nøkkelen i hånden, G30 nøkkelen har knapper i alu mens G20 nøkkelen har knapper i sort plast. Neste var selve innrammingen og bryterne til den elektriske setejusteringen, på G30 er igjen knappene i alu...de er også touch sensitive som gjør at setemenyen kommer opp i iDrive skjermen så fort du berører dem. Videre er bakplaten på dette bryterpanelet i sort høyglans, mens på G20 er både brytere og bakplate på panel i sort plast. På G30 fremstår da innsteget mer forseggjort med bakbelyst M logo i dørlista og bryterpanelet på setebasen. Neste punkt er sidene på midkonsollen der oppe ved setene og beltelåsen, her har G20 og også G26 sånn billig Toyota plast. Er plast er på G30 også men av en helt annen type som ikke føles så billig. Dørtekka bak synes jeg var spartanske og Ambient Light er ikke like sammenhengene i G20 som i G30. Lys stripene er liksom litt sånn oppdelt og ikke så sammenhengende når det er mørkt. 

Nå er ikke dette noen dealbreaker, men jeg synes det trekker ned på en såpass dyr bil som M340i fort blir. Nå vil jeg skyte inn at dette er min subjektive mening basert på mitt inntrykk av de to bilene. For andre kan dette ha null betydning :)  På alle andre punkter enn de jeg nevnte over her så synes jeg det en vanskelig å forsvare merprisen på en G30 over en G20, siste 3er er en fantastisk bil og aldri før har den vel ligget nærmere 5ern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Det første jeg reagerte på var da jeg fikk nøkkelen i hånden, G30 nøkkelen har knapper i alu mens G20 nøkkelen har knapper i sort plast. Neste var selve innrammingen og bryterne til den elektriske setejusteringen, på G30 er igjen knappene i alu...de er også touch sensitive som gjør at setemenyen kommer opp i iDrive skjermen så fort du berører dem. Videre er bakplaten på dette bryterpanelet i sort høyglans, mens på G20 er både brytere og bakplate på panel i sort plast. På G30 fremstår da innsteget mer forseggjort med bakbelyst M logo i dørlista og bryterpanelet på setebasen. Neste punkt er sidene på midkonsollen der oppe ved setene og beltelåsen, her har G20 og også G26 sånn billig Toyota plast. Er plast er på G30 også men av en helt annen type som ikke føles så billig. Dørtekka bak synes jeg var spartanske og Ambient Light er ikke like sammenhengene i G20 som i G30. Lys stripene er liksom litt sånn oppdelt og ikke så sammenhengende når det er mørkt. 

Nå er ikke dette noen dealbreaker, men jeg synes det trekker ned på en såpass dyr bil som M340i fort blir. Nå vil jeg skyte inn at dette er min subjektive mening basert på mitt inntrykk av de to bilene. For andre kan dette ha null betydning :)  På alle andre punkter enn de jeg nevnte over her så synes jeg det en vanskelig å forsvare merprisen på en G30 over en G20, siste 3er er en fantastisk bil og aldri før har den vel ligget nærmere 5ern.

Bestille med individual da så får du aluminium ;) Men du nevner mye ting jeg ikke hadde tenkt over eller lagt merke til.503A8361-EEB6-48CA-ADF8-32090C9C5A5F.thumb.jpeg.28b704c265b370091a91c2110bc32fbb.jpeg

Ellers så synes jeg faktisk kanskje G21 rent visuelt er penere innvendig. Men nå var vår G30 full dekt av hard plast men G21 var full skinn over alt så ikke fair sammenligning. Ved første øyekast så ser det ut som panelet du nevner på setet er og i sort på G21?4522B2AA-1ABD-4BE4-B94A-E3622207138F.thumb.jpeg.bd25356c4542b2be0828c83b467dc428.jpeg809678E0-B261-48CA-B386-1E8267396D1C.thumb.jpeg.82c77f1aa3346348f9f85cea335ac102.jpeg

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Bestille med individual da så får du aluminium ;) Men du nevner mye ting jeg ikke hadde tenkt over eller lagt merke til.

Ellers så synes jeg faktisk kanskje G21 rent visuelt er penere innvendig. Men nå var vår G30 full dekt av hard plast men G21 var full skinn over alt så ikke fair sammenligning. Ved første øyekast så ser det ut som panelet du nevner på setet er og i sort på G21?

Ja den Indivudual nøkkelen er standard på G30, bare at jeg har M tri-color fargene der du hadde "Induvidual" logoen.  Ellers så er jeg enig med deg at rent visuelt så har G20 ett penere interiør, mye takket være løsningen på iDrive skjermen. Ellers så ser jeg at din G21 hadde ett svært påkostet interiør, og det hjelper en hel del. Jeg ser bla at bryterne til setejusteringen er i alu her, selv om bakplata i sort høyglans mangler. De G20/21 jeg har kikka inni/kjørt har sorte plastbrytere her..selv de M setene som jeg synes er så tøffe. Dessverre er svært få G20 spekket opp slik din var, selv M340i utgavene ser man sjeldent med slik utrustning. Er spent på G26 og hvordan den er innvendig, trodde kanskje 4-serie lå ett like hakk over vanlig 3-serie ettersom det er en dyrere bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg kjøpte feil lykt og nå selger jeg den videre uten å oppgi delenummer, slik at du også får muligheten til å kjøpe feil lykt som du kan selge videre".

EDIT: jeg blir fascinert over alle de som kjøper feil del og selger den videre uten å oppgi delenummer. "Den skulle ha passet på min bil, men gjorde ikke det, kanskje den passer på din bil".

Endret av E.C.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...