Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

e39'n min veier 250-300kg mer enn e46 328i'n min :P

 

Riktignok diesel e39'n da men :P

 

Det merkes godt forskjell :)

 

Men nå er dette feil tråd å ta sånnt i, er ikke noe ønskes kjøpt tråd akkurat heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46834086&searchclickthrough=true
Synes det er trist å se orginale M5`er også kan man ikke påspandere de orginale Hella faceliftlykter en gang.
80_14126578_xl.jpg

Bare jeg som synes slike lykter ser helt feil ut? Krystallene stemmer ikke, der hvor ryggelyset skal være er feildimensjonert og halogenpærene kaster lyset feil når mørket kommer snikende.

beastpower-acs4.jpg

95_1618792801_xl.jpg
Stort forskjell!

Den siste der ligger også ute for salg. Inne og sikler på den omtrent hver dag. Presse og 560HK! Bare synd den går som banebil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye eieren må ha noe å fikkle med da! :P hehehe

neida, ser poenget ditt, og er helt enig ^^

Hehe ja du sier jo noe, men likevell får jeg følelsen av at det ikke er entusiasteid og ikke tatt vare på slik en M5 burde bli. M5 er ikke akkurat noe "man bare kjøper" fordi man kommer over en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg veit, helt enig med deg. Men, er dessverre ikke alle som er like entusiastiske, også er det en del raringer + eldre folk som kjøper bilen og beholder den akkurat slik den var fra dag 1.

Er som regel mye bedre å kjøpe biler fra andre entusiaster, hvis man han samme smak/er like flinke med å passe på bilen og vedlikehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt uenig på akkurat den "entusiastbil er bedre"... Se igjennom alle trådene her...alle kaller seg entusiaster...Men alle entusiastene vil skru selv og spare penger... De som kjøper bil fordi de skal ha den bilen, de setter bilen på verksted og lar autoriserte mekaninere fikse bilen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettop....derfor er det vel feil å si at alle entusiastbiler er de bilene man skal kjøpe? En entusiast med f.eks E34 540i med slitte lamper foran med dugg vil komme inn her på forumet og spørre om hjelp...han får svar at han må pusse og polere dem, samt putte inn silica gel poser inn i lyktene for å fjerne fukt... En normal fyr som ikke regnes som entusiast vil bare stikke innom bmw sjappa og få dem til å bytte nye lykter...

 

 

veldig satt på spissen...men du ser tegninga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har du sånne som meg, som gjør en bedre jobb enn autorisert verksted (serviceintervaller..verksted bytter det som MÅ byttes og ikke alt som burde osv.) kompetansen på bimmers, hos enkelte er også langt bedre enn verkstedene sine, samt går det mer i dybden på privatmarkedet.

Hva vet de egentlig om tingene de bytter og roter med, annet enn hvordan det byttes? Som

Oftest fint lite. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46834086&searchclickthrough=true

Synes det er trist å se orginale M5`er også kan man ikke påspandere de orginale Hella faceliftlykter en gang.80_14126578_xl.jpg

Er også noen små feil i annonse teksten, det sto at bilen er en originalbil ifra M fabrikken i Bayern. E39 M5 ble laget på samme samlebånd som alle andre E39 ved fabrikken i Dingolfing, Bayern. Slik vet en ekte entusiast, han vet også at slike baklykter som dette ikke hører hjemme på en ekte M5. Bilen har heller ikke "ALT utstyr" som det skrives, jeg noterer meg fravær av bla takluke og dekktrykk varsler...Bilen er heller ikke noen 1999 modell som det står i annonsen, den er registrert som en 1998 modell. Dette er flisespikkeri men fakta og detaljer bør være på plass på en M5 :)

Ser også at bilen ble importert i 2013 etter de gamle reglene, tenker han griner litt når han ser hva disse bilene kommer inn på nå. Tror han skal slite litt med å få den prisen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...