Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, danskiii skrev:

Denne annonsen har jeg postet 4-5 ganger, vedkommende har prøvd og selge siden tidlig i fjor. Han bare fortsetter å annonsere samme annonsen hver eneste gang! Jeg sendte han en melding tidligere i uken som jeg postet på mandag eller tirsdag.

0F653361-641B-4BAA-8BE6-F2A787174CF4.thumb.jpeg.1d4c1bc981063ba04cf035c405aa266a.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Snagg30 said:

Denne annonsen har jeg postet 4-5 ganger, vedkommende har prøvd og selge siden tidlig i fjor. Han bare fortsetter å annonsere samme annonsen hver eneste gang! Jeg sendte han en melding tidligere i uken som jeg postet på mandag eller tirsdag.

0F653361-641B-4BAA-8BE6-F2A787174CF4.thumb.jpeg.1d4c1bc981063ba04cf035c405aa266a.jpeg

 

Ah, er ikke så mye inne på denne tråden lengre så har ikke sett :) men herreminhatt da. Noen er tydeligvis ikke ment å lage annonse på nett 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Olaandref skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=127740213 Noen som kjenner til denne? Har ligget ute lenge nå, sikkert et år siden jeg la merke til den første gang.

Denne er visstnok særs dårlig. Var en på e24 gruppen på face som var og såg på den. Hadde en laaaang liste med feil og mangler. Fremsto egentlig mer som delebil.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Olaandref skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=127740213 Noen som kjenner til denne? Har ligget ute lenge nå, sikkert et år siden jeg la merke til den første gang.

Er forøvrig en tråd på den her på forumet .

Husker jeg kommenterte litt av og til på den .

Vet det ble sveist noe bak på den ,men sikkert mye mye mer som er dukket opp etterhvert .

Så stemmer det Skulebollen sier ,husker det godt .

Men igjen alt er mulig med innsats og en helt annen pris ,men virker som denne bil er skrevet i stein og selger ikke rikker på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

Denne er visstnok særs dårlig. Var en på e24 gruppen på face som var og såg på den. Hadde en laaaang liste med feil og mangler. Fremsto egentlig mer som delebil.. 

 

Ja, jeg regnet med den var dårlig, stiv pris for en delebil.

17 minutter siden, sveigis skrev:

Er forøvrig en tråd på den her på forumet .

Husker jeg kommenterte litt av og til på den .

Vet det ble sveist noe bak på den ,men sikkert mye mye mer som er dukket opp etterhvert .

Så stemmer det Skulebollen sier ,husker det godt .

Men igjen alt er mulig med innsats og en helt annen pris ,men virker som denne bil er skrevet i stein og selger ikke rikker på noe.

Da skal jeg prøve å finne den. E24 er drømmebilen, men om det skal bli så må det være et greit utgangspunkt, men ikke en strøken bil.

Ja, stusser litt på at prisen har vært den samme så lenge jeg har sett den ligge ute. Stort sett så går man litt ned om det ikke biter noen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, awt skrev:

Eneste den duger til er base for ombygging til X5 M e.l.

Om man bytter interiør så duger vel denne bra? Rekner med servicer osv. Er fulgt opp. 

Om man feks. Får den for under 150 må det da vere en fin "skogsbil" 

Kunne tenkt meg og legge inn bud på den 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Lars89 skrev:

Jeg ser potensiale i den der for noen som vil ha seg billig F15 med rett motor. Få tak i nye seter, bytt dørtrekk og litt interiør lister. Gi bilen en skikkelig lakk overhaling, med flekking av sår og retting av småbulker. Selv om bilen har sett røff bruk så har nok også vedlikeholdet vært deretter, og N57 er jo robuste motorer.

Nå skal X5 byttes ut mot Ford Explorer, så nå får norsk politi og amerikansk politi like biler 👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...