Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

n57 er vel den minst robuste av alle r6 CR diesler fra BMW @Fredrik 90. Jeg liker N57, men den er ikke utpreget robust, snarere tvert om (reg kjede, CP4 pump og noe sjeldnere men likevel et problem, veivlager som snurrer).

Sånn jeg ser det er den bilen allerede for dyr. Den er kjørt uhoverlig langt, og man trolig slite med noen gang å få tilbake påkost. Med så høy km er sjansen for andre feil også høy. Hvis man absolutt vil ha F15, men ikke har penger til en, så kan det sikkert være et greit alternativ. Men hvorfor ikke bare e70?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, TRF skrev:

n57 er vel den minst robuste av alle r6 CR diesler fra BMW @Fredrik 90. Jeg liker N57, men den er ikke utpreget robust, snarere tvert om (reg kjede, CP4 pump og noe sjeldnere men likevel et problem, veivlager som snurrer).

Sånn jeg ser det er den bilen allerede for dyr. Den er kjørt uhoverlig langt, og man trolig slite med noen gang å få tilbake påkost. Med så høy km er sjansen for andre feil også høy. Hvis man absolutt vil ha F15, men ikke har penger til en, så kan det sikkert være et greit alternativ. Men hvorfor ikke bare e70?

Kamerat som kjører F15 i tjeneste klager på mye oljeforbruk på disse r6’ene. Og han kjører en del i året. Nå blir vel disse uniformerte bilene godt brukt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kjennern skrev:

Nå blir vel disse uniformerte bilene godt brukt også.

Av et utall sjåfører med meget ulikt ferdighetsnivå. Slike biler er et dårlig utgangspunkt for privatpersoner. Helt andre kilometer enn for eksempel taxier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok så er det en ALPINA B10 3.5 til salgs på FINN, med automatgir og ser egentlig veldig fin ut.. Muligens et bra kjøp for noen? :)

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=243731706

Men det jeg la merke til, oppe i høyre hjørne, står en bil som da ser veldig ut til å være en E36 M3 Coupe i fargen Neon Green?

Noen som vet noe mer om den bilen?

706_1587261506.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Daniel. skrev:

Når den har kjørt vel over 300.000km så kan en vel nesten anta at den har allerede opplevd havari på noe av det overnevnte? 🤔

Det var det jeg også tenkte, her er sikkert mye utbedret allerede. Og det har gjerne blitt gjort på merkeverksted, med åpen lommebok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, GreenE36Cab skrev:

Ok så er det en ALPINA B10 3.5 til salgs på FINN, med automatgir og ser egentlig veldig fin ut.. Muligens et bra kjøp for noen? :)

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=243731706

Men det jeg la merke til, oppe i høyre hjørne, står en bil som da ser veldig ut til å være en E36 M3 Coupe i fargen Neon Green?

Noen som vet noe mer om den bilen?

706_1587261506.jpg

Trodde fort det var min gamle biturbo i farta men den ligger ute til en annen pris. Samme farge da. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=233509805
 

Den neon grønne m3en er fra sverige mener jeg, lå på blocket for rundt 200.000kr i 2018/2019. Nydelig farge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, humpfy said:

Av et utall sjåfører med meget ulikt ferdighetsnivå. Slike biler er et dårlig utgangspunkt for privatpersoner. Helt andre kilometer enn for eksempel taxier.

Trenger bare 5 min med Nattpatruljen fra tv for å se bilen i turtallssperra før motor skrus av 5 sekunder etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cbrooen skrev:

Trodde fort det var min gamle biturbo i farta men den ligger ute til en annen pris. Samme farge da. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=233509805
 

Den neon grønne m3en er fra sverige mener jeg, lå på blocket for rundt 200.000kr i 2018/2019. Nydelig farge

Vet om én Neon Green svensk M3 (3.0) som jeg syntes var veldig fin.. Det er antakeligvis denne da?

Er den i Norge nå? Noen som vet om den kommer for salg? :D

_57.jpg

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...