Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

@Walkabout @laffe @Andreas_R Enig med dere her! Jeg er ikke sann veldig glad i E60/61, og spesielt ikke nå for tiden når det meste er ungdoms kjørt og stapp fult av eBay og wish greier. Men denne bilen her var helt nydelig, skikkelig kul bil med lekkert interiør og hyggelig motor. 
 

Snakket en del med selger i går, var en hyggelig prat. Men av en eller annen grunn så har han sluttet helt å svare etter vi begynte og snakke om det praktiske. Han leser meldingene mine men svarer ikke, har spurt om dette men samme greiene. Så det ser litt mørkt ut pr nå dessverre :( 

 

Edit: typisk dette, men 5 minutt etter posten her så svarte han med en lang melding, så nå er vi back on track. Hva synes dere om prisen? 
 

Han ga meg og litt mer informasjon, klipp og lim av meldingen han sendte:

 Seteforlenger førersete fungerer ikke, motor går. Jeg bruker den ikke og har ikke gjort noe innsats for å finne feil utover å sjekke på div forum. Tilsynelatende kjent feil, tannhjul ute av posisjon.
c) Så det triste; jeg fant under høstvedlikeholdet at det er rust rundt skiltlys på baklukelokket.
d) Spylerdyse på førersiden spyler litt skjevt.

Det er ingen kollisjonsskader, men v. front hjørne ble tatt i et parkeringshus av en annen bil. Kan sende bilder om ønskelig.

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bla på denne jeg har "fulgt med på" en stund, en BMW E34 540i/6 sedan HE51 som skal være 1/797 produsert, og 1/74 med M-pakken :)

Den koster nå €21900 som for riktig kjøper vel er rimelig? Det er jo en veldig sjelden bil

https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-540i-6-gang-m-technic-tammisaari/280800547.html?searchId=da0e4071-a30c-4767-fc19-989d65039d66&type=ad

 

$_86.jpg

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2022 den 22.02, Snagg30 skrev:

Helt enig. Merkelig av BMW å komme med en slik type LCI nesten rett etter de slapp ix3’n. Driter jo litt på de som bestilte bilen ny synes jeg

 

Ellers kom jeg over denne nå, jeg fikk sinnsykt lyst på den. 

Edit: Har sendt melding på den


https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=240361424

E60 individual er rått, mange fine skinndetaljer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

E60 individual er rått, mange fine skinndetaljer

er vakker denne! Liker godt at det er skinn i det lille rommet ved siden av rattet. Du har jo litt peiling på «eldre» biler. Hva synes du om prisen? Selger virker svært oppegående, han sendte en liste hvor han har ført inn absolutt alt han har gjort, pluss reparasjoner og lignende. Dette var ikke små summer kan man si
 

Det er en annen kjøper som har tenkt å bygge om til M5 utseende. Både jeg og selger håper jeg stikker av med bilen så den får bli original. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Snagg30 said:

Det er en annen kjøper som har tenkt å bygge om til M5 utseende. Både jeg og selger håper jeg stikker av med bilen så den får bli original. 

Jeg tror jeg kan snakke for flere her inne når jeg sier at det håper vi også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Snagg30 skrev:

er vakker denne! Liker godt at det er skinn i det lille rommet ved siden av rattet. Du har jo litt peiling på «eldre» biler. Hva synes du om prisen? Selger virker svært oppegående, han sendte en liste hvor han har ført inn absolutt alt han har gjort, pluss reparasjoner og lignende. Dette var ikke små summer kan man si
 

Det er en annen kjøper som har tenkt å bygge om til M5 utseende. Både jeg og selger håper jeg stikker av med bilen så den får bli original. 

Nydelig E60, hadde tilsvarende seter (ikke med merino dog) i min E61, i mine øyne noen av de beste komfortsetene man kan få. Rett motor også, løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 530xi e60 bør noen slå til på. Ser meget pen ut og godt ivaretatt. Kjøp den før en «tufs» skal ødelegge den med ettermontering av m deler, emblem trimming og sota lykter. Den fortjener en bimmers(Bmw) entusiast. 
Sikker på at man kan gi selger et seriøst bud og med ryddig rask handel få den for 120-125.000kr..Også en bil man ikke vil ha så mye tap på siden den er spesiell og skiller seg ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Cbrooen skrev:

Den 530xi e60 bør noen slå til på. Ser meget pen ut og godt ivaretatt. Kjøp den før en «tufs» skal ødelegge den med ettermontering av m deler, emblem trimming og sota lykter. Den fortjener en bimmers(Bmw) entusiast. 
Sikker på at man kan gi selger et seriøst bud og med ryddig rask handel få den for 120-125.000kr..Også en bil man ikke vil ha så mye tap på siden den er spesiell og skiller seg ut

Jeg er på saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Orjan skrev:

Jaja så klart, har allerede lagt inn bestilling på dette samt mye annet «snacks». Gigantiske ende stusser og kant felger står nå for tur, og kule klister merker rundt om på bilen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...