Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Å ødelegge en vakker og unik originalbil med M5 look er helt seriøst noe av det værste jeg vet. Man ødelegger en flott originalbil og man gjør den til noe den ikke er fordi en eller annen torsk ikke har penger til ekte vare. Sånt gjør meg sikkelig pissed… Jeg drømmer om F90 M5, men det jeg hadde råd til var en 540d. Greit nok, den lever jeg godt med. Men aldri i h…… om jeg skal bygge den om til M5 look. Det vil jo aldri bli i nærheten, og man regelrett pisser på de som jobber hardt og oppfyller en F90 M5. 

Herregud for ett land vi bor i med så mange smakløs nisser, slikt hadde aldri skjedd i Tyskland. Er medlem i en Dansk E60/61 gruppe på Facebook, fy søren hvor mye flinkere de er til å ta vare på bilene sine. Flotte og cleane orignalbiler, mye bensin motorer…ikke de utkjørte gamle M57ene med dieselstuss, kappa fjærer og ett speedometer som er stilt tilbake 300 000 km. "Folk må få lov å gjøre med bilene sine som de vil"…Nei!! Når de gjør det på denne måten her så håper jeg Statens Vegvesen og lensmannen ligger etter dem som blodigler 😡

Edit:

Dette var en utblåsning som tok litt av. Det er ikke meningen å støte noen, se på det som en litt humoristisk "rant" eller menings ytring. 😀

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Jarod skrev:

Ikke BMW, men spesiell nok km (og pris) til og inkluderes her:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=244518063

Håper dagens dieselbiler også får samme prisutvikling som denne:)

Nydelig bil forresten, minnes at jeg ikke likte disse særlig som barn. Hadde en onkel som hadde en slik som sedan (antagligvis på sent 80/tidlig 90-tallet) og jeg skjønte ikke hva som var så stas med de, men det endret seg med årene.

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Vegard_ skrev:

13 eiere på 7 år? 4 av de er jo forhandlere, og på 3 uker gikk den mellom 3 av de! Er det normalt på E92 M3? 🤔

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=238804741

Eierhistorikken på en M3/M4 i dag er vel stort sett som følgende;

1. eier: Kjøper bilen ny i 2010, har bilen frem til 2015
2. eier: Forhandler tatt bil i innbytte fra eier nr. 1
3. eier: Ung voksen med god økonomi, realiserer drømmen om en M-bil, har bilen frem til 2017
4. eier: 20-åring med fullfinansiering fra Santander, burner bilen fra mai 2018 til august 2018, leverer bilen i innbytte
5. eier: Bilbutikk tatt bil i innbytte fra eier nr. 4
6. eier: 18-åring med fullfinansiering fra Santander. Eier fra august 2018 og frem til vinterlagring i 2018. 
7. eier: 23-åring som ser sitt snitt til drømmebil. Løper på ekstreme vedlikeholdsutgifter i løpet av vintermånedene 2017/2018. Selger bilen våren 2018
8. eier: 18-åring med fullfinansiering fra Santander. Herjer med bilen i tre uker fra 1. mai til 21. mai 2018
9. eier: Bruktbilforhandler tar bil i innbytte, selger til ansatt (seg selv)
10. eier: Ansatt som kjører gratis M3 gjennom sommeren 2018
11. eier: Bruktbilfirmaet står igjen som eier, selger september 2018
12. eier: Kjøper bilen i januar 2019 etter fem måneder på finn, også her fullfinansiering fra Santander og et par kredittkort. EU i august 2019, selger som følge av dyre keramiske bremser
13. eier: 65-åring som leter etter et samleobjekt. Rydder opp i gammel moro hos tidligere eiere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...