Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Cbrooen skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=244335898
 

Utrolig hva folk tror de kan få for «vrak». Får jo fin bil med lavere km og uten brannskader til samme pris.

Her kan man tjene litt penger sier MB entusiasten i denne annonsen😂Jaja masse lykke til kjøper

Dette må regnes som delebil. Et karosseri som har vært såpass varmt er og regne som skrot. Da er spørsmålet bare hva man kan få for et AMG drivverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B10 BT Byggesett

hvis fler lurer på denne så litt enkel info.

"eneste" som er av Bi Turbo som jeg kunne bekrefte er Topp / Turbo system. 
 

blokka mangler Bt nr så den er trolig byttet pga ras eller bygget motor med BT deler. Helt ok kobblet opp men mye gamle ledninger / sensorer ligger løst som også må ryddes opp. Eksos er hjemme mekk 

frontfanger er fra 3.5 / V8 bil å speedo er fra 3.5 Alpina. Mangler BT instrumenter samt boost controler. Diff / Girkasse er usikkert er Bt eller standar M30 deler ( orket ikke jekke opp bil etter motor nr ikke stemte ) 

Taktrekk lakkert sort å henger, stoler i bilen er ok stand. 
 

men fant lite / null rust av betydning så den delen er meget bra. Sjans for å få seg en billig turbo bil i god stand karoseri messig hvis noen tar sjansen men for en BT kopi bil tror jeg det blir for mye jobb. :) men det var nå etter min mening bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Cbrooen skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=244335898
 

Utrolig hva folk tror de kan få for «vrak». Får jo fin bil med lavere km og uten brannskader til samme pris.

Her kan man tjene litt penger sier MB entusiasten i denne annonsen😂Jaja masse lykke til kjøper


denne selges faktisk av en kolega fra jeg jobbet i kongsberg, denne bilen her har vært borti mye rart.

 

lider av pengemangel og null kompetanse

 

Bulken på bakluka kom etter at han ble dratt ut av en kamerat når han hadde kjørt seg fast i snøen, for så trille videre inn i bilen som dro🤪

at den ender opp slik var ingen overraskelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ampera skrev:

Her er nostalgi for de som har levd noen år. Dette var før internett kom.

AUTOBØRSEN 1993 NR. 1 | FINN.no

Har en hel eske med både Motorbørsen og Autobørsen liggende på loftet hos mine foreldre. Kanskje jeg må legge de ut på finn :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, StigJ skrev:

Har en hel eske med både Motorbørsen og Autobørsen liggende på loftet hos mine foreldre. Kanskje jeg må legge de ut på finn :lol:

Trenger du flere har jeg samtlige utgaver av Autobørsen, fra 1993 til 2005,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ampera skrev:

Her er nostalgi for de som har levd noen år. Dette var før internett kom.

AUTOBØRSEN 1993 NR. 1 | FINN.no

 

2 minutter siden, StigJ skrev:

Har en hel eske med både Motorbørsen og Autobørsen liggende på loftet hos mine foreldre. Kanskje jeg må legge de ut på finn :lol:

Gøy med sånne blader .😊

Om dere har motorbørsen eller Autobørsen fra september 1996 og til ca jul ,så ta gjerne en titt før de selges .

E28 en er i et av de men husker ikke hvilket .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, sveigis skrev:

Om dere har motorbørsen eller Autobørsen fra september 1996 og til ca jul ,så ta gjerne en titt før de selges .

Ta deg en Oslo tur, har tilgang til alle utgaver av Autobørsen.

 Har jeg samtlige utgaver av Autobørsen, fra 1993 til 2005, + noen flere år frem til siste utgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ampera skrev:

Ta deg en Oslo tur, har tilgang til alle utgaver av Autobørsen.

 Har jeg samtlige utgaver av Autobørsen, fra 1993 til 2005, + noen flere år frem til siste utgave.

Ja jeg skal innover snart er meningen og tar gjerne en tur på besøk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...