Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Just now, GreenE36Cab said:

Det er 100 elever i 10. trinn. Men så var det koronautbrudd og alle måtte holde seg hjemme

Hvor mange elever møtte opp på skolen? Skriv svaret som brøk

Nå blir det mye off-topic her, men det spørs litt på om skolen kun har 10. trinn eller ikke det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, E.C. skrev:

Nå blir det mye off-topic her, men det spørs litt på om skolen kun har 10. trinn eller ikke det ;)

Ja mente vel hvor mange elever fra 10. trinn møtte opp på skolen da.. Det spørsmålet var særdeles dårlig formulert, jeg innser det og tar imot kritikk for det :P

Ja beklager off topic i tråden her nå, men det er et viktig tema å ta opp, selvom det ikke er en brøkdel så viktig som det å holde seg on topic

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette er selvfølgelig M-Sport pakken og inkluderer ofte sportsligere ratt, seter, girspak, felger, et lavere understell og ofte andre fangere. Spørsmålet var nok mer rettet mot de små utvendig forandringene E38 fikk av denne 337 pakken. Sliter litt med å se forskjellen på fangere med og uten 337. Så hvis noen faktisk vet, setter jeg pris på oppklaringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Peak skrev:

Hva inkluderer option 337 på en E38? -Noen visuelle forskjeller på eksteriøret?
Fantastisk fin var den, en av få med alcantara interiør. 

337 gir bilen m-tech. Mer sportslig utseende, andre sideskjørt, litt andre front og bak fangere(flere lakkerte flater enn standard), m paralell felger, sportseksos, m-tech ratt, sportseter++

Det at den bilen har alcantara i midten på setene gjør den også spesiell. De fleste som har dette orginalt er Japan biler, men det var et tilvalg i Tyskland går jeg ut ifra. 


 

Usikker på hvordan 730d motoren er i e38, men har hatt to e38 med m62b44 og den motoren kler bilen meget bra. Men motoren i 730d er jo ganske slitesterke og robuste vil jeg tro.

 

Vil si at den som handler denne kan ha gratis bil mange år og få igjen pengene sine og gjerne mer. E38 med m-tech er sjelden vare om dagen. Den lave km standen er også et stort pluss.

Rett og slett et bimmers kupp den bilen der! 

uten m

7544E15D-FADB-43D8-B030-7420182FBD13.jpeg.fe43fa74e35d9f4c744a4cbd5b6af025.jpeg
 

med m

33DB3918-F922-4494-82B8-0D3BA0ACACDE.thumb.jpeg.7e72a3bb4775b068ac160b7e4dcdff14.jpeg

Endret av Cbrooen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg sliter litt med å se fascinasjonen i en 22 år gammel 730d….altså minste motorisering. Den motoriseringen er slapp i en E38. Bilen ellers var strøken, km stand og alt er perfekt. I min verden skal en E38 ha V8 eller aller helst V12 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, Fredrik 90 said:

Jeg må si jeg sliter litt med å se fascinasjonen i en 22 år gammel 730d….altså minste motorisering. Den motoriseringen er slapp i en E38. Bilen ellers var strøken, km stand og alt er perfekt. I min verden skal en E38 ha V8 eller aller helst V12 👍

E38 kom vel som 725 tds og 728i også, da skal du få kjenne slapp! 

Jeg er derimot enig i at en V8er er mer ettertraktet i en slik bil, fordi når bilen blir brukt som kosebil og vil miste verdi jo mer du kjører så blir det litt ulogisk å ha pendler-motor under panseret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...