Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Til den M5en.

 

Baklykta er jeg enig i. Har man råd til M5 så har man råd til skikkelig baklykt.

 

Takluke ville jeg hatt også. Men vil ikke si en takluke er noe grunn for og si bilen ikke er fullt utstyrt. Om en bil har alt utstyr men ikke takluka. så ser jeg egentlig ikke noe i veien med å skrive fullt utstyrt. Selv ville jeg nok heller skrevet "godt utstyrt" siden fullt utstyrt er et veldig missbrukt ord. Så det ser jeg aldrig på. De fleset som skriver fullt utstyrt har så og si ikke noe utstyr.

 

Det er vel faktisk ikke mulig og få bil med alt utstyr. Da noe utstyr kanselerer noe annet. Man kan ikke ha både M-ratt og Rattvarme i E38. så allerede der er "ALT" utstyr umulig.

 

Min bil er en 99 model Facelift.

og den er produsert 1998-11-30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg vil vel kalle meg entusiast, kanskje BMW-entusiast også. Jeg kan langt fra alt men mer enn gjennomsnittet, jeg kan vel alle modellnavn både E'er og F'er også må vi ikke glemme de små søte som f.eks 2002. Men utover det er det ikke stort jeg kan forsåvidt, vet endel motorkoder og noen svakheter. Men det er vel mer riktig å kalle meg for biltrim-entusiast, da det er det jeg liker best i grunn. En dag så vil jeg livnære meg på blitrimming, og jeg vil si at grunnlaget er dannet allerede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader for en bil:

http://www.finn.no/car/used/ad.html?engine_effect_from=250&model=1.749.2133&year_to=2004&year_from=1997&make=0.749&sort=2&ref=fas&finnkode=45946431&searchclickthrough=true

E39 M5. Denne sa pang i trusen :) Svak for blå. Haha. Bare å vinne i lotto i kveld. Lei av å kjøre Audi til skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, kunne også opplyst om det i annonsen likevel. Bilen er laget og førstegangsregistrert i 1998 selv om BMW kaller den en 1999 modell, siden vi er i det vanskelige hjørnet :P

 

 

Nå er det ikke meningen å lage en diskusjon eller begynne en krangel, men modellår og registeringsdato er to helt forskjellige ting. Bilen kunne like gjerne ha stått på et lager og ha blitt førstegangsregistert i 2001. Det gjør den ikke til en 2001-modell.

Jeg hadde selv aldri skrevet noen annet enn 99-modell i en slik annonse, da det er det som er det viktige.

 

En 1999-modell er en 1999-modell uansett når den er registrert første gang.

For meg forteller årsmodellen hvilken generasjon av bilen er fra fabrikken, ikke noe annet.

 

Jeg har selv en E91 LCI som er både produsert og førstegangsregistrert i 2008. Hvilken årsmodell er den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 2009 modell. BMW skifter modellår f.o.m måned 09 (på de nye modellene har de skiftet til måned 07). E90/E91 LCI ble produsert f.o.m 09/2008 og er en 2009 modell.

 

 

2009.. faceliften er jo 2009, selvom det var september 08 de ble påbegynt eller hva man skal si.

 

Yap.

Det var ment retorisk, men jeg ser at det var litt dårlig formulert. Godt at dere er enig uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som fikk med seg den 320i 2006 modell som stod til salgs for ca 10 dager siden? En kar på jobben kjøpte den. Var gått 82000km, 132k betalte han. Sportsseter, automat, xenon, uten idrive da. Det var billig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...