Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

16 hours ago, E.C. said:

De som ikke deler på kjøringa med andre. Det var først etter at jeg fikk samboer og måtte dele samme bil at jeg oppdaget at dette kunne være noe for seg. Før det ble setet stilt inn og der stod det.

For min del synes jeg at memory er nødvendig bare for den ukentlige bilvasken. Jeg husker jo aldri hvor langt fremme jeg pleier å ha setet etter å ha vasket pedaler og støvsuget under matta.  

Endret av BrokeBoi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daniel. skrev:

Jeg har tydeligvis det, for jeg husker ALDRI å lagre innstillingene i bilene jeg har hatt 🤣 Så hver gang setet og slikt har blitt justert på, så tenker jeg jo at jeg må huske å lagre innstillingene denne gangen.

Gjør jeg noen gang det?

 

Nei....

Samme her🙈 og vi er to som bruker bilen med ulik innstilling 😅 

 

Er livsviktig for meg og ha memory, helst på begge sider.. Har jeg noengang brukt det på noen av bilene? Nei..😅 Heldigvis er fruen av den særs enkle sorten, så hun justerer aldri annet enn setet frem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Skulebollen skrev:

Samme her🙈 og vi er to som bruker bilen med ulik innstilling 😅 

 

Er livsviktig for meg og ha memory, helst på begge sider.. Har jeg noengang brukt det på noen av bilene? Nei..😅 Heldigvis er fruen av den særs enkle sorten, så hun justerer aldri annet enn setet frem

En fin ting da er å ha vær sin nøkkel! Så blir bilen ferdig innstilt i det den låses opp.

brukte reservenøkkelen for første gan på 550’n igår og da var plutslig idrive på tysk og den merkligste seteposisjon

jeg og samboeren er særs flinke  på å bruke memory i begge bilene🤠

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...