Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Evenol said:

Den bilen står hos forhandler i nabobygget til her jeg jobber. Interessant pris, de pleier ofte være noe optimistiske i prisingen sin der borte hos Bilpaviljongen. Men 450k for en i3? Her er det noen som tror at markedet har gått i taket etter at produksjonen har stoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, papertiger skrev:

Den bilen står hos forhandler i nabobygget til her jeg jobber. Interessant pris, de pleier ofte være noe optimistiske i prisingen sin der borte hos Bilpaviljongen. Men 450k for en i3? Her er det noen som tror at markedet har gått i taket etter at produksjonen har stoppet.

Ser de har tre stk. til ca. samme pris, så ja, jeg vet ikke... fikk bare bakoversveis av prisen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, HenrikSolberg said:

God kvalitet på bildene :) 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=273936948

F3x kler disse felgene så utrolig godt!

Forsåvidt enig, men synes faktisk F3x kler de originale F8x-felgene bedre, de er mer «flush» i fitment enn de uoriginale, som har en tendens til å se litt tamme ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonsen bekreftet mistanken min om at det var kopifelger av 666, var et eller annet med de som gjorde at det ikke så like bra ut som originalt. Blir ikke helt enig med meg selv om 666 eller 437 er finest, 666 kan bli litt rotere og mangler konkaviteten fra 437. Fine sett begge to uansett da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nok si at jeg synes 437 er penest på F82, mens 666 er penest på F80. Er noe med at F82 har er slankere design som kler de konkave felgene med litt kraftige få spiler, mens F80 er et større karosseri som kler de litt kaotiske spilene og massive 666-felgene :) 

Kommer iallfall ikke til å bytte ut mine 437 med 666. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, HenrikSolberg skrev:

God kvalitet på bildene :) 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=273936948

F3x kler disse felgene så utrolig godt!

Konebilen til @Frode D dette her. De har nettopp hentet seg ut en individual Imolarot i4 M50 som står MEGET pent til F80en 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg, etter siste gen M3/4 begynte det å bli litt for «racerbil», overgår jo omtrent en GT3. Spesielt setene, all «karbonen» i dash og rundt girspaken, samt M-merker overalt og rød start knapp. Får nesten litt Japan-vibe her. 

35B4B962-5492-4938-A118-F1425BFE272B.thumb.jpeg.da5c04bcfe2fa2dbb0b95e2c05d8abaa.jpeg
Savner litt av simplicity’en e92 M3 hadde. (Tar ikke interiørfarge med i betraktning.)

1E356B76-2B3F-4EB8-ACC2-165A14C763A2.thumb.jpeg.35503796c29bae4b4ce3a2c3002df8b6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Skulebollen skrev:

Rå bil, men fremstolene er voldsomme greier 🙈 Blir mer og mer Civic type R preg over M3 😅

De setene der er jo noe man nesten MÅ ha for å få solgt bilen videre. Hadde aldri kjøpt en G80/82 uten disse.

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig man "må" ha dem, men syns fortsatt dei er voldsomme 😅 Uenig i GT3 preg, da stolene i en GT3 ikke har masse kriker og kroker og forhøyninger osv. Det er bare rene bøttestoler 

( Jada jeg er inhabil😅

 

Kunne ellers tenkt meg og eigd en g80, men holder seg uforskammet godt i pris syns jeg.. Dette gjelder forsåvidt f80 også. Latterlig dyre 

 

Edit: 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=273726654

Syns stolene tok seg bedre ut i sort😁

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tidligere så skulle en M være en ulv i fåreklær, chassi og balanse var dens fortrinn. Nå er de vulgære, outrerte og litt over the top for min smak.
Dagens M3/M4 som et godt eksempel. Det sagt - er jeg ingen potensiell kunde av en slik bil.
Men harmonien i en E46 M3 er likevel et savn, E9* og F8* står seg også godt, samt utgående M2.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...