Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Ja, tidligere så skulle en M være en ulv i fåreklær, chassi og balanse var dens fortrinn. Nå er de vulgære, outrerte og litt over the top for min smak.
Dagens M3/M4 som et godt eksempel. Det sagt - er jeg ingen potensiell kunde av en slik bil.
Men harmonien i en E46 M3 er likevel et savn, E9* og F8* står seg også godt, samt utgående M2.

 

Og derfor finnes Alpina med S-motorer. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Snagg30 skrev:

Enda en nydelig G80, British racing green og Ivory interiør var og en flott kombinasjon!8B350ED0-3267-4A59-B14E-98A5FECD6A32.jpeg.f3c46c2434fa05d1d8650260f84a71b2.jpeg

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=274022475

Flotte bilder, men jeg syns ikke de helt får frem hvor utrolig rå G80 er i denne fargen. Er det noe jeg virkelig sikler på så er det G80 i British racing green. 🤤🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Olaandref skrev:

Flotte bilder, men jeg syns ikke de helt får frem hvor utrolig rå G80 er i denne fargen. Er det noe jeg virkelig sikler på så er det G80 i British racing green. 🤤🤩

Helt enig, denne burde blitt tatt bilder av ute i sol lyset! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, E.C. skrev:

Samme her, til og med enighet med samboer om at blå med hvit innvendig er veldig fint, selv om hun mener at Yas kanskje er "litt for blått".

Apropos blått og hvitt - Grom "kjerre" 🤩

https://www.blocket.se/annons/skane/bmw_540_i_xdrive_touring_m_sport_m5___ac_schnitzer___21__bc/102142479

Endret av ViKi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Daniel. skrev:

Stemmer, min gamle. Var gått 118 når jeg solgte den. Fin bil, men jeg hadde orginale 20 Alpina felger på den som ser bedre ut syntes jeg. Ser han har brukte noen av bildene jeg tok. Fin bil hvertfall og sjelden mulighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Cbrooen skrev:

Stemmer, min gamle. Var gått 118 når jeg solgte den. Fin bil, men jeg hadde orginale 20 Alpina felger på den som ser bedre ut syntes jeg. Ser han har brukte noen av bildene jeg tok. Fin bil hvertfall og sjelden mulighet

Ikke blitt kjørt så veldig mye da.

Ser han selger den med både Alpina felger og de som står på. Syns den kler begge settene ganske godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, FransEirik skrev:

https://www.finn.no/273212050

 

felgene satt som et skudd. Meget pen bil. Sikter meg inn på en slik som neste bil. Har F10 535 nå ☺️

G31 540d kan absolutt anbefales, utrolig flotte og bra biler 👍 Men for en pris på en bil som nærmer seg 100 000 km.. G30/31 med dieselsekser står for høyt i pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...