Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Snagg30 skrev:

Den dagen jeg skal ha meg noe slikt skal jeg ikke ha keramiske bremser, dette gjelder for øvrig alle M biler jeg potensielt kjøper. Rett og slett for dyrt når de ryker 

Ikke på F8X. Der er det bare å sette på stålskivene fra M2C, identisk dimensjon og plug and play :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Walkabout skrev:

Ikke på F8X. Der er det bare å sette på stålskivene fra M2C, identisk dimensjon og plug and play :) 

Neida, men skal du erstatte de keramiske bremsene så er det grise dyrt. Er jo din tråd som opplyste meg om dette :) men om alle M biler har dette alternative så løser jo det den problem stillinga. Hva måtte du ut med for komplett M2C sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snagg30 skrev:

Neida, men skal du erstatte de keramiske bremsene så er det grise dyrt. Er jo din tråd som opplyste meg om dette :) men om alle M biler har dette alternative så løser jo det den problem stillinga. Hva måtte du ut med for komplett M2C sett?

Jeg kjøpte "nytt" (brukt) senter på min, så jeg har beholdt de keramiske :)  Kosta meg vel rundt ti løk i deler å få det i orden igjen. Finnes en del brukte deler, så ikke gitt at en må betale "Bavaria-prisen" om noe ryker.

Mener å huske jeg kunne få tak i komplett sett (helt nytt og originalt) M2C-sett, med klosser og skriver rundt baut, for under 25k. Da med litt rabatter hos Koed. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Walkabout skrev:

Mener å huske jeg kunne få tak i komplett sett (helt nytt og originalt) M2C-sett, med klosser og skriver rundt baut, for under 25k. Da med litt rabatter hos Koed. 

Da er det faktisk ingen fare å gamble på keramiske bremser nei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snagg30 skrev:

Ikke at jeg er no prakteksemplar, men denne har eier hatt siden april/mai om jeg ikke husker feil. Litt mystefistisk å eie noe slik bare for en liten sesong.

 

bremsene er helt riktig, får tak i ccb til ok pris om man leter litt. Nye skiver å klosser i vanlig stål er 25 000kr, holder ccb litt over det dobbelte så kan det lønne seg om du handler fra riktig sted!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Orjan skrev:

Herlig E34 M5 - og for min del gjør det ikke noe at det er en USA-utgave 😊

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=156146618

Lekker bil, ikke noen ulempe at den er en USA modell sånn sett. Men for 500 000,- så har man mulighet til å finne en veldig fin og bra Euro utgave med 3,8 liter. Eventuelt gjøre som M539 på You Tube å ta full US delete på bilen, vekk med sidemarkeringslys, på med Euro skiltholdere og bytte ut speedometer til ett med km/t 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha... "En fin M530d"... Den tror jeg ikke eksisterer, men jaja daså.

BMW 5-serie | FINN.no

280_199818058.jpg

 

 

Så er det de 3-seriene med M3 body kit da, jeg synes personlig det er helt OK å sette F80 body kit på en F30, men grensa går når du re-badger bilen til "M3". Alle som kan bil ser veldig lett at det ikke er en M3, og de som ikke kan bil bryr seg ikke hva f det står på bakluka. 

Tror ikke jeg ville eid en N20 med "stage 1 tune" på nesten 300hk heller som visst nok er "tunet så motoren ikke sliter seg ut".

BMW 3-serie | FINN.no

939_250799239.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...