Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Snagg30 skrev:

Den fangeren aleine er nok til å få meg til å bare bla rett forbi annonsen..

Skjer med at det er tre ulike skiltnummere på bildene egentlig?

"Sommerfelger kan følges med mot tillegg" 😂

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, E.C. skrev:

Står i heftelsen at bilen har byttet skilt. Ut ifra hvordan det er festet så er det jo ikke helt utenkelig at det kan ha falt av en gang eller to.

Ja, men på to av bildene ligger det et tredje skiltnummer i frontruten 😄 Klarer ikke se hva bokstavene er så jeg får ikke søkt det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Daniel. skrev:

Ja, men på to av bildene ligger det et tredje skiltnummer i frontruten 😄 Klarer ikke se hva bokstavene er så jeg får ikke søkt det opp.

BS53844 - men forstår fortsatt ikke hvorfor det ligger der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Werther skrev:

Kan noen utdype Japan-import-diskusjonen dere hadde på forrige side?

Har som de fleste andre her hatt inntrykk av at Japan-import var ganske trygt.

Dette var noe jeg plukket opp fra en av disse kjente YouTube'erne som bor i Japan og ofte drar på auksjoner der. Han snakket om det som om det var noe "alle" var klar over der borte iallefall. Det gir mening for meg, da jeg har sett flere Japan-biler som er i betydelig dårligere stand enn km. Stand skulle tilsi. 

Må selvfølgelig ta dette jeg skriver med en klype salt, er ikke egne erfaringer, kun basert på hva andre sier/skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kolstad Jr. skrev:

Dette var noe jeg plukket opp fra en av disse kjente YouTube'erne som bor i Japan og ofte drar på auksjoner der. Han snakket om det som om det var noe "alle" var klar over der borte iallefall. Det gir mening for meg, da jeg har sett flere Japan-biler som er i betydelig dårligere stand enn km. Stand skulle tilsi. 

Må selvfølgelig ta dette jeg skriver med en klype salt, er ikke egne erfaringer, kun basert på hva andre sier/skriver.

Mulig dette er en større problemstilling på diverse ettertraktede japanske biler som f.eks Skyline GT-R? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ta med seg videre her er at på eldre biler der verdien er høy og km-standen i stor grad driver prisen opp så bør man sjekke en runde ekstra. Uavhengig av land. Er det penger å hente på å jukse så vil det alltid finnes noen som vil gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...