Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Ron Jeremy skrev:

Min spontane første reaksjon, litt dyrt.

 

Har en mistanke om at dette gjelder mye av det på finn.no fortiden. 
Etter hva jeg har skjønt så har veldig mye stoppet opp i bruktmarkedet fortiden, spesielt på elbil siden og man forventer et kraftig prisfall snart. 

Hører flere har måtte dumpe priser med nesten 100.000 for å få solgt, om det er gjengs over vet jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skulebollen skrev:

Det er billig som fy for en slik, men den har bulker, dårlige dekk med veldig varierende mønsterdybde. Det betyr jo at du må koste på dekk, utbedre bulker og alt. MEN: Den har ett år garanti igjen, villig til å diskutere pris. Så litt oppussing så er det en 250-260k-bil. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Chris A skrev:

Hva kanskje ikke så hakkende galt når man ser litt nøyere @StigJ. ✌️
Skinn, galvaniske brytere, varme i bakseter kanskje:)

Faktisk aldri sett en G20 med varme i baksetene 😅 Visste ikke at det var opsjon.
Ser også at bilen også mangler elektriske seter. Jeg bryr meg ikke om sånne ting så slikt går meg hus forbi.
Han får velge selv om han vil justere prisen. Han har det ikke så travelt med salget selv om han nå har mottatt sin Alpinhvite i4 :) 

 

Forøvrig heftig skute i tøff fargekombinasjon. Likte dog ikke fargen på hjulene.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=288783593  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fupsaker skrev:

Det er billig som fy for en slik, men den har bulker, dårlige dekk med veldig varierende mønsterdybde. Det betyr jo at du må koste på dekk, utbedre bulker og alt. MEN: Den har ett år garanti igjen, villig til å diskutere pris. Så litt oppussing så er det en 250-260k-bil. :) 

Finn en i3 som er fint behandlet og bulk og ripefri 😅 

Bulker ordner Bulkut for 1000kr stk. Ish.. 

Hadde jeg bodd litt nærmere Oslo hadde denne blitt kjøpt og byttet ut vår Charged+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Skulebollen skrev:

Finn en i3 som er fint behandlet og bulk og ripefri 😅 

Bulker ordner Bulkut for 1000kr stk. Ish.. 

Hadde jeg bodd litt nærmere Oslo hadde denne blitt kjøpt og byttet ut vår Charged+

Jeg tror jeg skal kjøpe den og selge den igjen. 😛 Han ville akseptere lavere pris også. ;) Nye dekk felger med dekk kunne man også få, rimelig på finn. Så mange muligheter til å gjøre greie og raske penger her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, fupsaker skrev:

Jeg tror jeg skal kjøpe den og selge den igjen. 😛 Han ville akseptere lavere pris også. ;) Nye dekk felger med dekk kunne man også få, rimelig på finn. Så mange muligheter til å gjøre greie og raske penger her. 

Er den enda ikkje solgt 😳?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, KireS skrev:

Den i3’en som er linket til er ikke en bil til 250-260k lengre. Alle elbiler har gått kraftig ned siste månedene.

 

eksempel på en annen i3s til 269 som vel er nyere også

https://www.finn.no/288411480

Flotte biler, nyere også. Men hvit i3 selger dårlig, dessverre. Så en grå/sort/blå osv er de mest attraktive av hva jeg kan se. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, StigJ skrev:

Faktisk aldri sett en G20 med varme i baksetene 😅 Visste ikke at det var opsjon.
Ser også at bilen også mangler elektriske seter. Jeg bryr meg ikke om sånne ting så slikt går meg hus forbi.
Han får velge selv om han vil justere prisen. Han har det ikke så travelt med salget selv om han nå har mottatt sin Alpinhvite i4 :) 

 

Forøvrig heftig skute i tøff fargekombinasjon. Likte dog ikke fargen på hjulene.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=288783593  

Perfekt farge på både bil og felger spør du meg, men det ser så utrolig mye bedre ut live enn på bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...