Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=183239601

Skal ta en titt på denne. Noen som har noe kjennskap til sånn Eventuri luftboks? Kjenner jeg helst skulle sett at den ikke var montert hvis det ender med kjøp, men om det ikke påvirker garanti er det vel evt bare å sette tilbake til original stand? Eller er dette bra greier det er ok å ha på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ranger1000 skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=183239601

Skal ta en titt på denne. Noen som har noe kjennskap til sånn Eventuri luftboks? Kjenner jeg helst skulle sett at den ikke var montert hvis det ender med kjøp, men om det ikke påvirker garanti er det vel evt bare å sette tilbake til original stand? Eller er dette bra greier det er ok å ha på bilen?

Jeg har vurdert selv eventuri til min X3M, er det noen som har godt rykte på seg så er det den gjengen der. Jeg er svært skeptisk til alt slik, men akkurat hos de har de min fulle tillit. En av de mer seriøse aktørene som leverer svært gode produkt til mange biler. Men det passer seg nok best på biler uten turbo :) uansett en flott bil du linket til, har denne lagret i listen min på Finn. Mitt råd er hvert fall at om du ønsker å kjøpe bilen ikke la Eventuri boksa stoppe deg. Monter heller den originale om du ikke er komfortabel med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snagg30 skrev:

Jeg har vurdert selv eventuri til min X3M, er det noen som har godt rykte på seg så er det den gjengen der. Jeg er svært skeptisk til alt slik, men akkurat hos de har de min fulle tillit. En av de mer seriøse aktørene som leverer svært gode produkt til mange biler. Men det passer seg nok best på biler uten turbo :) uansett en flott bil du linket til, har denne lagret i listen min på Finn. Mitt råd er hvert fall at om du ønsker å kjøpe bilen ikke la Eventuri boksa stoppe deg. Monter heller den originale om du ikke er komfortabel med den

Takk for godt svar. Den virker veldig ryddig, så vi får se hva det blir. Den savner utstyr som utvidet merino og M340-felgene (husker ikke nr på disse), men spørs hvor mange av disse som har akkurat det utstyret man ønsker det finnes i Norge? Er så og si kun 330e av 3-serie til salgs dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ranger1000 skrev:

Takk for godt svar. Den virker veldig ryddig, så vi får se hva det blir. Den savner utstyr som utvidet merino og M340-felgene (husker ikke nr på disse), men spørs hvor mange av disse som har akkurat det utstyret man ønsker det finnes i Norge? Er så og si kun 330e av 3-serie til salgs dessverre

Tenker det nesten er et pluss at vedkommende har brukt pengene sine på Eventuri og ikke et jalla åpent luftfilter som suger til seg alt mulig dritt :) Finner aldri en perfekt bruktbil dessverre, men felgene får du kjøpt og det er ikke sikkert de koster skjorta.
 

Og om du ønsker å oppgradere bremsene til X3M bremser så kommer mine for salg om litt ;) De er bolt on. da kan du slenge deg med på Vålerbanen med god samvittighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Ranger1000 skrev:

Takk for godt svar. Den virker veldig ryddig, så vi får se hva det blir. Den savner utstyr som utvidet merino og M340-felgene (husker ikke nr på disse), men spørs hvor mange av disse som har akkurat det utstyret man ønsker det finnes i Norge? Er så og si kun 330e av 3-serie til salgs dessverre

Ser jo bra ut denne, og fin farge :-) 

Jeg hadde disse perfomance felgene i bestilling til min M340, er de samme som er på den blå M340 som ligger på finn. Disse sorte 19" felgene er jo fine vinterhjul :-)

BMW G20 & G21 M Performance 795M Ferric Alloy Wheels (RRP £4603) 36112459546 | eBay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lett gått for Eventuri selv. Her finner du nok litt info om den, Evolve har mye fint. 
https://www.evolveautomotive.com 

Direkte link til boxen din

https://www.evolveautomotive.com/eventuri-carbon-fibre-intake-system-bmw-g20-m340i-g22-m440i-g42-m240i-b58/ 

Endret av Olaandref
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2023 den 15.07, Lars S skrev:

Ser jo bra ut denne, og fin farge :-) 

Jeg hadde disse perfomance felgene i bestilling til min M340, er de samme som er på den blå M340 som ligger på finn. Disse sorte 19" felgene er jo fine vinterhjul :-)

BMW G20 & G21 M Performance 795M Ferric Alloy Wheels (RRP £4603) 36112459546 | eBay

Da er den handlet, henter etter planen i morgen 😊 Blir godt med rekkesekser og bensin igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ranger1000 skrev:

Da er den handlet, henter etter planen i morgen 😊 Blir godt med rekkesekser og bensin igjen!

Fantastisk! Gratulerer med nydelig bil. Hadde selv G21 i dravit grå, men med merino tartufo. Dette var dog 330e og kan ikke sammenlignes med din, men jeg har eid bil med B58 og kombinert med G21 så er jo dette en BMW fra øverste hylle :) her er det bare å nyte, håpe det kommer en tråd. Alltid forfriskende med bensin bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ranger1000 skrev:

Da er den handlet, henter etter planen i morgen 😊 Blir godt med rekkesekser og bensin igjen!

Gratulerer med kanonfin bil!! Dette blir bra👍

legger ved ett par inspirasjonslinker😉

https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1720161
https://www.daehler-tuning.com/bmw-3-series-g21-touring/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Fantastisk! Gratulerer med nydelig bil. Hadde selv G21 i dravit grå, men med merino tartufo. Dette var dog 330e og kan ikke sammenlignes med din, men jeg har eid bil med B58 og kombinert med G21 så er jo dette en BMW fra øverste hylle :) her er det bare å nyte, håpe det kommer en tråd. Alltid forfriskende med bensin bil!

Takker! Skulle gjerne hatt full merino interiør, men som vi har vært inne på er det vanskelig å finne en bruktbil som har alt man ønsker seg. Den har full knapperekke i midtkonsoll og mangler vel egentlig ingenting utover dette. Usedvanlig velholdt også, så praktisk talt ny ut både innvendig og utvendig. Godt fornøyd, gleder meg til å plukke den opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Ranger1000 skrev:

Da er den handlet, henter etter planen i morgen 😊 Blir godt med rekkesekser og bensin igjen!

Gratulerer! Kjenner at jeg er litt misunnelig, vurderer M340i som neste bil selv, men jeg er redd den blir for liten når man er vant med 5-serie 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...